دقیقی؛

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: «خوشحالم که هم کریم گل زد و هم من. ما بهترین خط حمله را داریم و باید تا پایان فصل این رکورد را برای خودمان حفظ کنیم. »

به گزارش افکارنیوز ، سعید دقیقی برای اثبات خودش در چند هفته گذشته و جواب کردن حاشیه ها دوباره خودش را به روز های اوج رساند. او دیروز برابر راه آهن هم گل زد و ظاهرا انگیزه زیادی دارد و دوباره پایش به گلزنی باز شده. گفتگویی با او انجام دادیم که می خوانید:

* پایت دوباره به گلزنی باز شده؟

- بله خیلی خوشحالم که دوباره گل زدم و به روزهای اوجم برگشتم. جلوی صبا هم گل زدم اما این بار صعود کردیم و صعود به مرحله بعدی جام حذفی لذتبخش بود.

* بازی چطور بود؟

- بازی در جام حذفی سخت است چون تیم ها اگر اشتباه کنند فرصت جبران ندارند و ما هم می دانستیم باید هواداران را خوشحال کنیم. به همین خاطر با جان و دل بازی کردیم. به نظر من بازی سختی بود و ما هوشمندانه و منطقی بردیم.

* خیلی ها می گویند حالا که جلالی رفته پایت به گلزنی باز شده؟

- من در این خصوص صحبتی ندارم و نمی خواهم به گذشته برگردم و برای آقای جلالی هم آرزوی موفقیت می کنم. من هیچ وقت به مربیانم بی احترامی نکردم و به نظر من اصل موفقیت تراکتورسازی است. همه در این تیم می آیند و می روند و به نظرم شخص خاصی مهم نیست.

* اما هواداران در این مدت از شخص خاصی حمایت کردند.

- به نظر من هواداران باید در هر شرایطی از تراکتور حمایت کنند چون این تیم مهم است. هر کسی بیاید یک روزی می رود و در نهایت هواداران و تراکتور می مانند.

* نظرت در خصوص بازگشت تونی به تراکتور چیست؟

- من به عنوان بازیکن تابع نظر باشگاه هستم و هر کسی سرمربی شود برایم فرقی ندارد. خدا را شکر شرایط بهتر شده و به دور بعد جام حذفی هم صعود کردیم. آقای باغ آبادی هم مربی خوبی هستند و در این بازی خوب کار کردند.

* در بازی قبلی جلالی از تو تعریف کرده بودو جلوی راه آهن هم خوب بودی. بعد از آن ماجراها انگیزه ات بیشتر شده؟

- من همیشه انگیزه داشتم و می خواهم برای تیمم بهترین بازی را انجام بدهم. در این بازی هم سیستم عوض شده بود و من بازیکن کناری بودم و در کارهای دفاعی هم خوب کار کردم. امیدوارم این روند را ادامه دهم.

* باز هم زوج تو و کریم جواب داد؟

- نمی خواهم از خودم تعریف کنم اما خدا را شکر در بازی هایی که بودم خوب کار کردم و تیم نتیجه گرفت و به صدر جدول هم رسیدیم. نمی خواهم بگویم نبود من در نتایج تیم تاثیر داشته اما وقتی در زمین بودم توانستم به تیم کمک کنم. حالا هم به آینده تیم امیدوار هستم.

* جو در بازی با راه آهن آرام بود؟

- جو که آرام شده و هواداران عزیز هم توقع داشتند در این بازی ببریم و این کار را کردیم. تمام بازیکنان تلاش کردند. از هواداران تشکر می کنم که در هر شرایطی از من حمایت کردند و تنهایم نگذاشتند.

* خودت هم با توجه اتفاقاتی که افتاد تمرکزت را از دست ندادی؟

- من همیشه تمرکز داشتم و دارم. من بهتر از این هم می شوم و می توانم در لیگ قهرمانان آسیا هم خوب کار کنم و حرف هایی برای گفتن دارم. با هیچ مربی هم مشکلی ندارم.

* راه آهنی ها می گفتند؛ گل کریم آفساید بوده؟

- من صحنه را دقیق ندیدم. اما خوشحالم که هم کریم گل زد و هم من. ما بهترین خط حمله را داریم و باید تا پایان فصل این رکورد را برای خودمان حفظ کنیم.

* دوست داری در دور بعد با پرسپولیس بازی کنید یا فولاد؟

- اگر فولاد بتواند پرسپولیس را شکست دهد بهتر است چون ما در خانه بازی می کنیم و هواداران هم به ورزشگاه می آیند و فکر می کنم آشتی کردند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات