تمرین تیم فوتبال استقلال با حضور دو بازیکن مصدوم این تیم برگزار شد.

به گزارش افکارنیوز ، تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۵ امروز در کمپ زنده یاد حجازی پیگیری شد. محمدمهدی نظری تنها غایب امروز استقلال بود.

*قبل از شروع تمرین امیر قلعه نویی با آندرانیک تیموریان در خصوص صحنه ای که روی سینا عشوری اتفاق افتاده بود صحبت کرد و نظرات وی را می خواست.

*احمد جمشیدیان و کبه دو بازیکن مصدوم استقلال از امروز به جمع سایر بازیکنان اضافه شده و در کنار دیگر بازیکنان تمرین کردند. دکتر نوروزی با حضور در تمرین امروز آبی پوشان برنامه های تمرینی را به این دو بازیکن ارائه کرد.

*امیر قلعه نویی قبل از آغاز تمرین امروز بازیکنان را دور هم جمع کرد و با آنها به گفت وگو پرداخت. سرمربی تیم استقلال خطاب به بازیکنان تیمش گفت: من از شما می خواهم که با جدیت تمرین کنید زیرا همین تمرین پرفشار مثل چند مسابقه به بدن شما فشار می آورد. شما در زمین هایی تمرین می کنید که مثل زمین های تمرینی در اروپا نیست به همین خاطر من از شما می خواهم با تمرینات مرتب خود را در شرایط ایده آل نگه دارید. همچنین سرمربی تیم استقلال به هاشم بیک زاده تبریک می گفت و همه بازیکنان نیز با این بازیکن شوخی می کردند که مشخص نبود دلیل این موضوع چه بود.

*بعد از صحبت های سرمربی استقلال با بازیکنان وی خسرو حیدری را کنار کشید و برای دقایقی نیز با این بازیکن به گفت وگو پرداخت.
*مسئولان کمپ استقلال با نصب نیمکت ذخیره در کنار زمین چمن شرایط خوبی را برای مربیان و استقرار آنها فراهم کردند.


*دوربین یک برنامه تلویزیونی برای تهیه گزارش مستند امروز در محل تمرین شرکت کرده و در خصوص نیروی انتظامی قصد صحبت با قلعه نویی داشت که سرمربی استقلال با آنها گفت وگویی انجام نداد.

*سیاوش اکبرپور قبل از شروع تمرین به اتاق مونتاژ رفت و پس از مداوای پای خود زیر نظر دکتر نوروزی با بازیکنان تمرین کرد.

*در بخش اول تمرین بازیکنان زیر نظر امیر حاج قاسم به تمرینات بدنسازی پرداخته و بدن های خود را گرم کردند. در مرحله دوم بازیکنان آقاوسط را پشت سر گذاشتند و در بخش پایانی فوتبال درون تیمی را در نیمی از زمین برگزار کردند که قلعه نویی خودش در این تمرین حضوری پررنگ داشت.

*حدود ۱۰۰ نفر از طرفداران استقلال امروز از نزدیک تمرین این تیم را نظاره کردند. تماشاگران استقلال در بخشی از تمرین اقدام به تشویق بازیکنان کردند که در قسمت هایی علیه تیم پرسپولیس شعار می دادند. آنها نتایج این تیم در هفته های گذشته را به رخ رقیب دیرینه می کشیدند.


*منصور پورحیدری، شاهرخ بیانی و سیروس دین محمدی امروز از نزدیک تمرین آبی پوشان را نظاره کردند.

*امیرحسین صادقی، محمد قاضی، پژمان نوری و مجید غلام نژاد ۴ بازیکنی بودند که جدا از سایرین به بازی تنیس فوتبال پرداختند. تیموریان و عمران زاده به همراه بازیکنانی که در ترکیب اصلی بازی با ذوب آهن حضور داشتند امروز سبک تر از دیگران تمرین کردند.

*مسئولان استقلال امروز دستگاهی را سر تمرین آورده بودند که برای تمرین ضربه به توپ بود (برای تمرینات انفرادی بازیکنان به منظور ضربه زدن به توپ) ، که این امر باعث تعجب بازیکنان شده بود و از یکدیگر راجع به این دستگاه سوال می پرسیدند.

تمرینات تیم استقلال فردا مجددا از ساعت ۱۵ در کمپ زنده یاد حجازی پیگیری خواهد شد و قرار است از هفته آینده تمرینات این تیم به زمین شماره ۲ آزادی منتقل شود.

تیم استقلال روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب آهن اصفهان خواهد بود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات