پیام پروین به هواداران و لیدرها:

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: هواداران و لیدرها بدانند هیچ جناح خاصی در تیم نداریم، همه فقط پرسپولیس، کادر فنی و بازیکنانش را تشویق کنند.

به گزارش افکارنیوز ، علی پروین در واکنش به اتفاقات تمرین روز پنجشنبه و حضور برخی از لیدرها و هواداران سابق پرسپولیس در محل تمرین گفت: هرکس به تمرین پرسپولیس و به ورزشگاه آزادی برای تشویق قرمزپوشان می آید، عاشق این تیم است و روی چشم ما جا دارد. اینها اگر آن وقت حامی من بودند همیشه به من مثل هواداران حال حاضر لطف دارند. اما اینها در همان موقع هم به جز پروین همین آقای دایی و همه بچه ها را تشویق می کردند.

وی افزود: پس مشکلی نیست و الآن هم این پیام را به همه هواداران با محبت و لیدرهای خوب باشگاه می دهم که مراقب باشند، لیدر و هوادار این جناح و آن جناح نداریم همه یکدل حمایت از پرسپولیس، تشویق بازیکنان و کادر فنی و بس. هواداران و لیدرها مراقب باشند که خدایی ناکرده فاصله ای بین خودشان نیافتد و با یک یکدلی همه با هم کمک کنند تا این بچه ها دست پُر لیگ برتر و جام حذفی را ترک کنند. الآن از همه چیز مهم تر برای ما حمایت از این تیم است نه چیز دیگر. باز هم می گویم من به این تیم خیلی امیدوارم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات