اعتراض قلعه نویی و قهر صادقی

صادقی در تمام طول سفر با اخم های گره کرده در هواپیما نشست و حتی یک کلمه هم حرف نزد اما به محض رسیدن به تهران در همان فرودگاه سراغ سرپرست تیم رفت و بابت رفتار امیر به او گلایه کرد. صادقی همچنین به ماجدی تاکید کرد که با این شرایط دوست دارد از استقلال جدا شود و به تیم دیگری برود

گروه ورزشی - اتفاقات دقایق پایانی بازی ذوب آهن و استقلال سبب شده تا حاشیه ای جدید در استقلال بوجود بیاید.

به گزارش افکارنیوز ؛ پنالتی مشکوک دقیقه ۸۶ امیرحسین صادقی بر روی میلاد غریبی حسابی امیر قلعه نویی را عصبانی کرد و اگرچه سیدمهدی رحمتی با یک واکنش فوق العاده آن را مهار کرد تا استقلال پیروز شود اما این دلیل نشد تا قلعه نویی آرام شود.

او بعد از سوت پایان بازی به طرف مدافع ملی پوش تیمش رفت و حسابی از خجالتش درآمد. سرمربی استقلال به دلیل اینکه صادقی مرتکب خطای پنالتی شد، پیش چشم همه به این بازیکن معترض شد که این موضوع ناراحتی صادقی را در پی داشت.

صادقی بعد از این اتفاق دستکش هایش را در آورد و با چهره ای ناراحت به رختکن رفت. قلعه نویی حتی در رختکن همه اعتراضاتش به صادقی را ادامه داد و پیش چشم سایر بازیکنان رو به مدافع باسابقه تیمش کرد و گفت: «معلوم هست چیکار می کنی؟ تو زمین جوری بازی می کنی که انگار هم سن و سال منی! کمی هم به فوتبال فکر کن و از حاشیه دور باش. » اعتراض بی سابقه و طعنه نیشدار قلعه نویی سبب شد تا صادقی به شدت از سرمربی تیمش دلخور شود.

چراکه انتظار داشت تا قلعه نویی مراعات کسوت و سابقه او را داشته باشد و پیش چشم سایر بازیکنان اینگونه با او رفتار نکند. صادقی در تمام طول سفر با اخم های گره کرده در هواپیما نشست و حتی یک کلمه هم حرف نزد اما به محض رسیدن به تهران در همان فرودگاه سراغ سرپرست تیم رفت و بابت رفتار امیر به او گلایه کرد.

صادقی همچنین به ماجدی تاکید کرد که با این شرایط دوست دارد از استقلال جدا شود و به تیم دیگری برود به ویژه اینکه پیشنهاد خارجی هم دارد. او به ماجدی گفت: «با این شرایط بهتر است از استقلال جدا شوم. اجازه دهید من هم بروم. » آنچه ماجدی بلافاصله آن را به قلعه نویی اطلاع داد. هر چند قلعه نویی با این موضوع موافقت نکرده ولی به نظر می رسد این مسئله یک چالش جدید برای سرمربی استقلال باشد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات