تقی پور:

سرمربی تیم فوتسال شهرداری تبریز گفت: بازیکنان تیم ما کمی حریف را دست کم می گیرند و این باعث شده که نتایج ما کمی افت پیدا کند.

به گزارش افکارنیوز ، ابراهیم تقی پور درباره تساوی مقابل پتروشیمی اظهار کرد: بازی را بسیار خوب و عالی شروع کردیم و دو گل هم از حریف پیش بودیم ولی با بدشانسی و اشتباهات فردی بازیکنان و با از دست دادن موقعیت های گل به حریف این اجازه را دادیم که خود را نشان دهد و به بازی برگردد و گل هایی را که دریافت کرده بود را جبران کند.

وی درباره داوری این دیدار خاطرنشان کرد: با وجود اینکه چند خطا برای تیم ما گرفته نشد ولی در کل داوری این دیدار خوب بود و طوری نبود که سبب تغییر نتیجه دیدار شود.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری تبریز در مورد عملکرد بازیکنان تیمش تصریح کرد: بازیکنان تیم ما کمی حریف را دست کم می گیرند و این باعث شده که نتایج ما کمی افت پیدا کند.

تقی پور گفت: درحالی که ما می توانستیم با گل های زیاد پیروز بازی باشیم ولی دست کم گرفتن حریف باعث شد بازی را که به راحتی می توانستیم برنده باشیم را مساوی کنیم.

وی درباره بازی هفته آینده تیمش مقابل گیتی پسند اصفهان نیز اشاره کرد: خیلی بازی سختی خواهد بود و کار سختی را مقابل تیم گیتی پسند اصفهان داریم و اگر دبیری برنده بازی مقابل گیتی پسند باشد این کار را برای ما بسیار سخت تر می کند ولی امیدواریم با ارائه بازی خوبی مقابل گیتی پسند نتیجه قابل قبولی را به دست بیاوریم.

تقی پور درباره حمایت هواداران از تیمش تاکید کرد: واقعاً از همه هواداران فوتسال خواهشمندیم در سالن حضور پیدا کنند و تیم خودشان را تشویق کنند ما اگر در بازی دیروز با حمایت هواداران همراه بودیم به طور یقین می توانستیم برنده بازی باشیم که این نشان دهنده اهمیت حضور هواداران است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات