پرویز مظلومی از باشگاه مس کرمان کناری کرد تا از تقابل با امیر قلعه نویی و احیانا شکست مقابل او مصون بماند. مس کرمان و استقلال درجام حذفی هم با یکدیگر بازی دارند، دیداری که در تهران برگزارمی شود…

به گزارش افکارنیوز ، ادامه طلسم نبردن های مس، هفت بازی دشوار باقی مانده و مهم تر از همه رویارویی با استقلال قلعه نویی در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی… به نظر شما اینها دلایل قانع کننده ای برای رفتن پرویز مظلومی نیست؟

کسی که حالا دیگر بعد از باخت مقابل فولاد حکم مردی را دارد که روی لبه تیغ راه می رود و با ماندن، اعتباری که در تمام سال های مربیگری اش جمع کرده را وسط می گذارد! بعد از خاطره تلخ ناکامی اش در آلومینیوم هرمزگان، وقتی دوباره خانه نشینی در پیش گرفت، همه منتظر بودند تا بازگشت به مس را نقطه عطف دوران رکودش قرار دهد اما انگار روزگار سرنوشت دیگری برایش رقم زده بود.

مس هم نتوانست پرویز را به روزهای خوشِ آبی اش برگرداند. دنیا آنقدر با او سر ناسازگاری گذاشته بود که حتی بازی تیمش با پرسپولیس هم نه تنها خاطره سوبله چوبله بودنش را در ذهن ها تداعی نکرد که کابوسی شش تایی شد و گریبانش را گرفت تا روند ناکامی های او بعد از جدایی از استقلال با این شکست سنگین مقابل پرسپولیس تکمیل شود. واکنش های عصبی و غیرحرفه ای مظلومی بعد از قبول این شکست سنگین، از خود این باخت، تأمل برانگیزتر بود.

وقتی مظلومی تمام ناتوانی اش برای مقابله با ناکامی ها را یکجا به نمایش گذاشت.

هیچ کدام از اینها اما زمینه ساز اخراجش نشد. او باید می ماند و با وجود تمام سختی ها، مسوولیتی که پذیرفته بود را به پایان می رساند. در این میان هر قدر مس با نبردن هایش هرهفته به سقوط نزدیک تر می شد، چشم امید مسوولان باشگاه و هواداران تیم به جام حذفی هم بیشتر و بیشتر دوخته می شد. تا اینکه بالاخره تیر آخر وقتی از چله کمان رها شد که بعد از شکست ذوب آهن به استقلال، باز هم سرنوشت، مظلومی را رو در روی امیرقلعه نویی قرار داد!

حالا مظلومی دو راه پیش رو داشت، یا باید بر سر حرفه و اعتبارش قمار می کرد، می ماند و با بضاعت محدودی که داشت، مقابل استقلال می ایستاد و یا عطا را به لقایش می بخشید و بدون تن دادن به ریسک دوباره، بار دیگر به عزلت نشینی رو می کرد و مظلومی که دیگر توان تحمل چنین ریسک هایی را ندارد، راه دوم را برگزید. او تصمیم به رفتن گرفت تا از رویارویی با قلعه نویی فرار کند و ته مانده اعتبارش در این فوتبال را برای خود نگه دارد. به خاطر همین بعد از بازی با فولاد از بازیکنانش خداحافظی می کند تا به طور ضمنی و شفاهی استعفایش را داده باشد.

خبر استعفای مظلومی همانطور که پیش بینی می شد، خیلی زود نقل محافل شد و باز هم همانطور که پیش بینی می شد، خیلی زود با حرف های ضد و نقیض مدیرعامل باشگاه مس همراه شد. حالا چندین مصاحبه از قول اکبر ایرانمنش روی سایت های خبری قرار دارد که در یکی از آنها او گفته که استعفای مظلومی را بررسی می کند، در دیگری لوکا را به عنوان گزینه اصلی جانشینی او معرفی کرده و در یک مصاحبه دیگر تأکید کرده که قرار نیست تغییری در کادرفنی تیم ایجاد شود.

جالب ترین اظهارنظر او اما وقتی است که با او تماس می گیریم تا خودمان موضوع را پیگیری کنیم. او بعد از آنکه تمام مصاحبه های دیگر را تکذیب می کند و استعفای مظلومی را هم منکر می شود، اصرار دارد به ما بقبولاند که مس آرام ترین و روبراه ترین روزهای خود را می گذراند فقط شاید هیأت مدیره برای بهتر شدن اوضاع تصمیم بگیرد، جلسه فوق العاده ای برگزار کند!

اظهارنظرهای ایرانمنش در کنار تصمیم مظلومی برای رفتن تنها به یک عامل می تواند بستگی داشته باشد، آن هم تغییر مسیر لوکا از کرمان به تبریز است! مسی ها که در ابتدا به هوای لوکا اصرار زیادی برای ماندن مظلومی نداشتند، حالا که او را در حال مذاکره با تراکتورسازان دیده اند، ترجیح می دهند حداقل برای فرار از بدون سرمربی ماندن، مظلومی را حفظ کند.

به گفته سایت باشگاه مس مظلومی در استعفای خود مشکلات خانوادگی اش را دلیل این استعفا عنوان کرده است و همانطور که پیش از این وعده داده بود قبل از اینکه اخراجش کنند خودش با استعفایش به نوعی دست باشگاه را برای انتخاب جانشینش باز گذاشت. هیات مدیره باشگاه مس نیز بلافاصله با استعفای مظلومی موافقت می کند تا حالا بحث انتخاب جانشین وی حسابی داغ شود.

ظاهرا لوکا بوناچیچ که گزینه اول و آخر مس برای نیمکت خود است و اتفاقا در تهران به سر می برد با پیشنهادی از سوی باشگاه تراکتورسازی روبرو شده که حسابی او را برای رفتن به این تیم وسوسه کرده است.

به هر شکل وضعیت خطرناک مس و البته شرایط مطلوب تر تراکتورسازی سبب شده است که لوکا برای آمدن به کرمان عجله نداشته باشد. همچنین بحث مالیاتی که در قراردادهای قبلی لوکا نیز وجود دارد کار جذب او را سخت کرده ولی با این همه قرار است تا امروز (پنج شنبه) تکلیف جانشین مظلومی مشخص شود و سرمربی جدید مس کار خود را آغاز کند. البته به نظر می رسد فردی که از امروز کارش را در کرمان آغاز خواهد کرد همین لوکا بوناچیچ خواهد بود که به مس نزدیک تر از سایر تیم ها می باشد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات