پس از استعفای رویانیان، دوستان مدیرعامل سابق پرسپولیس تلاش زیادی می کنند تا در رسانه هایی که در اختیار دارند شایعه کوچ دسته جمعی بازیکنان نامدار این تیم را سر زبان ها بیندازند.

به گزارش افکارنیوز ، در روزهای اخیر، حرف های زیادی زده شد در خصوص جدایی سیدجلال حسینی بعد از بازی فولاد و پیوستنش به یک تیم قطری که به نظر می رسد تنها پیشنهاد واقعی برای بازیکنان پرسپولیس همین یک مورد است.

حالا خبر از جدایی ناگهانی رضا حقیقی رسیده و سپس شایعه جدایی خلعتبری و دیگر ستاره ها به خاطر مشکل مالی که هر لحظه یکی از این پیشنهادات غیر واقعی رسانه ای می شود.

رسانه ها از ناراحتی بازیکنان از جدایی رویانیان میگویند و اینکه آنها راضی نیستند بدون سردار در پرسپولیس بمانند اما آنطور که از مصاحبه بازیکنان این تیم مشخص است، آنها زیاد هم از استعفای رویانیان ناراحت نیستند و گویا به بهبود شرایط مالی امید بیشتری دارند. بازیکنان می دانند هدایتی تا زمانی که پروین بخواهد حسابی برای آنها خرج می کند. تنها نگرانی بازیکنان از جدایی رویانیان مربوط به مسائل مالی بود که حالا با وجود هدایتی اصلا چنین نگرانی در مصاحبه بازیکنان حس نمی شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات