سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: لوسیانو پریرا که به علت آسیب دیگی از تمرینات دور بود مجددا به اردوی این تیم بازگشت.

به گزارش افکارنیوز ، حسین ابن قاسم روز جمعه اظهارداشت: این بازیکن چند روزی است به تمرینات جمعی پیوسته و بازی کردنش در مقابل تیم فوتبال پرسپولیس تهران بستگی به نظر کادر پزشکی تیم فولاد خوزستان دارد. لوسیانو که در جریان لیگ برتر ۹ گل برای تیم فوتبال فولاد خوزستان به ثمر رسانده است، در سه بازی اخیر تیم فوتبال فولاد خوزستان به علت مصدومیت به میدان نرفت، اما بازگشت این بازیکن به تمرینات در آستانه دیدار دو تیم پرسپولیس و فولاد می تواند خبر بدی برای سرخپوشان باشد.

وی یادآور وضعیت بازیکنان تیم فوتبال فولاد خوزستان برای جام حذفی شد و گفت: بازیکنان ما برای مقابله با تیم پرسپولیس از شرایط روحی، روانی و فیزیکی خوبی بهره مند هستند، به طوری که مصصم هستند همانطور که در جریان مسابقات لیگ برتر این تیم را شکست دادند در جام حذفی نیز چنین کنند.

دیدار تیم های فوتبال فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باشگاه های ایران روز یکشنبه آینده در ورزشگاه ۵۰ هزار نفری غدیر اهواز برگزار می شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات