محمدرضا خانزاده:

محمدرضا خانزاده، درباره باخت تیم ذوب آهن مقابل اصفهان در جام حذفی گفت: ما برای این بازی خوب تمرین کرده بودیم و خوب هم بازی کردیم.

به گزارش افکارنیوز ، محمدرضا خانزاده، درباره باخت تیم ذوب آهن مقابل اصفهان در جام حذفی گفت: ما برای این بازی خوب تمرین کرده بودیم و خوب هم بازی کردیم و فکر می کنم استقلال در این بازی حتی موقعیت ۱۰ درصدی هم برای رسیدن به گل نداشت و فکر می کنم که آقای فغانی در گرفتن پنالتی برای این تیم اشتباه کرد و به استقلالی ها هدیه داد.

وی ادامه داد: البته بین دو نیمه وقتی ما به رختکن رفتیم مطمئن بودیم که برای ما هم ایشان یک پنالتی می گیرند که همین هم شد. به نظر من هیچ کدام از این دو پنالتی درست نبود و روند بازی تغییر کرد. پنالتی استقلال در زمانی زده شد که این تیم استرس نداشت اما پنالتی ما در دقایق آخر بود و همین موضوع فشار زیادی به ما وارد کرد.

مدافع تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در خصوص اینکه منظورش از اینکه مطمئن بودم فغانی برای آنها پنالتی می گیرد، چیست افزود: مشخص بود که فغانی برای ما پنالتی می گیرد چراکه خود او هم فهمید پنالتی استقلال صحیح نبوده و به دنبال این بود که به نوعی این اشتباه را جبران کند. اما به نظرم فایده ای نداشت چرا که تیم ما از نظر روحی به هم ریخته بود اما استقلالی ها با تجربه تر از ما بازی کردند.

خانزاده در مورد بازی ذوب آهن مقابل استقلال در روز یکشنبه و در لیگ برتر هم بیان داشت: استقلال تیم بزرگی است اما همانطور که گفتم در بازی جام حذفی موقعیت ۱۰ درصدی هم نتوانست روی دروازه ما ایجاد کند و در بازی با این تیم دیدید که در نیمه دوم در زمین خودش جمع شده بود و رحمتی بازی را برایشان درآورد. با این همه با تفکرات آقای تقوی ما به تهران می آییم تا این سه امتیاز را بگیریم.

وی در پایان در مورد مصدومیت سینا عشوری و رایی که کمیته انضباطی برای آندرانیک تیموریان صادر کرده، گفت: من نمی دانم آقایان در کمیته انضباطی چطور تصمیم می گیرند اما فکر می کنم در بازی رفت ذوب آهن مقابل استقلال سینا عشوری فقط اعتراض کرد اما سه جلسه او را محروم کردند. آنهم در حالی که اتفاق نیفتاد. اما حالا که چشم سینا عشوری به طور وحشتناکی سیاه شده و لخته در آن افتاده فکر نمی کنم این رای عادلانه باشد به نظر من حرکت تیموریان حداقل ۴ جلسه محرومیت داشت.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات