قول و قرار عجیب ۴ بازیکن لیگ برتری برای تلافی کار آندو!

۴ بازیکن سرشناس لیگ برتری با هم قرار گذاشته اند در اولین فرصت به تلافی بازی های خشن آندرانیک تیموریان، پای این بازیکن را بشکنند!

به گزارش افکارنیوز ، بازی های خشن آندرانیک تیموریان طی هفته های اخیر که با ناراحتی و آسیب دیدگی برخی بازیکنان لیگ برتری نظیر سینا عشوری همراه بوده، اتحاد ۴ ستاره سرشناس لیگ برتری را به همراه داشته است.

از ما نشنیده بگیرید اما می گویند این ۴ بازیکن که تیم های شان در جام حذفی و لیگ برتر با استقلال بازی دارد، با هم قرار گذاشته اند به تلافی بازی های خشن آندو، پای تیموریان را بشکنند و او را چند ماهی خانه نشین کنند.

به گفته یک منبع موثق این ۴ بازیکن در حال تماس و رایزنی با مدافعان و هافبک های دفاعی سایر تیم هایی که باید تا پایان فصل در لیگ یا جام حذفی با استقلال بازی کنند، هستند و قصد دارند تعداد بیشتری را برای اجرای این برنامه جذب کنند.

اگر این بازیکنان که گویا دو نفرشان در نیم فصل اول لگدهای بدی از آندو خوردند، در اجرای این برنامه جدی باشند، تیموریان جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را از دست می دهد.

امیدواریم این بازیکنان که می گویند یک نفرشان رفیق صمیمی سینا عشوری در ذوب آهن است و گفته می شود یکی دیگر از آنها در گذشته با سینا همبازی بوده و هنوز هم با عشوری که ضربه آرنج آندو پای چشمش را کبود کرد، رابطه دوستانه ای دارد، از روی عصبانیت این تصمیم را گرفته باشند و پس از فروکش کردن عصبانیت شان از اجرای این تصمیم منصرف شوند. چون بدون تعارف تیم ملی در جام جهانی برزیل به دوندگی و جنگندگی آندرانیک تیموریان نیاز دارد.

همچنین امیدواریم آندو هم ضمن عذرخواهی از کسانی که سلامتی شان را با بازی فیزیکی و خشن به خطر انداخته، در روش بازی خود تجدید نظر کند تا ماجرا ختم به خیر شود!
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات