نورمحمدی به ترکیب اصلی بازگشت

پرسپولیس باز هم در جام حذفی به میدان می رود و قاعدتا نوبت بازی نورمحمدی است.

به گزارش افکارنیوز ، علیرضا نورمحمدی نه اهل اعتراض است و نه اهل حاشیه و جنجال. وی که چهارمین فصل حضورش را در پرسپولیس پشت سر می گذرد و البته با نظر علی دایی به پرسپولیس آمد، امسال بدشانس ترین بازیکن تیمش بوده چرا که در پست او محسن بنگر و سیدجلال حسینی عالی کار کرده اند و به غیر از دو سه بازی در تمام مسابقات بهترین های تیم شان بوده اند. او در سال های گذشته همیشه فیکس سرخپوشان بازی کرده است.

نورمحمدی این فصل در لیگ برتر تنها بعد از اخراج میثم حسینی در بازی معروف با سپاهان وارد ترکیب اصلی شد و دو بازی بعد از آن را هم در نقش مدافع چپ و در پستی غیر تخصصی به میدان رفت وگرنه هیچ وقت فرصت این را نداشته تا در پست خود در لیگ برتر بازی کند.

نورمحمدی در دو بازی جام حذفی مقابل پدیده شاندیز و الوند همدان هم بازیکن فیکس تیمش بود و حالا و در آستانه سومین بازی حذفی پرسپولیس به نظر می رسد بار دیگر به ترکیب اصلی تیمش باز خواهد گشت.

پرسپولیس باز هم در جام حذفی به میدان می رود و قاعدتا نوبت بازی نورمحمدی است. این مساله حتی با وجود حساسیت کار و مسابقه پیش رو البته می تواند با اشتباه بنگر وسیدجلال در بازی گسترش فولاد توجیهی منطی هم داشته باشد.

همچنین حتما دایی یادش نرفته که بنگر دو هفته پیش در مصاف با همین فولاد روی گل اولی که تیمش خورد مقصر بود و بعید نیست نورمحمدی به جای همین بنگر در ترکیب اصلی به میدان برود.

همچنین امکان دارد به خاطر قوت فولاد در جناحین و البته خنثی کردن زهر اسماعیل شریفات که خیلی خوب به پرسپولیس گل می زند نورمحمدی در دفاع چپ به میدان برود یا حتی سیستم تدافعی پرسپولیس با حضور او تغییر کند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات