سرپرست تیم فوتبال گهر دورود

سرپرست تیم فوتبال گهر دورود گفت: گهر ظرفیت خوبی داشت و می‎توانست با درایت کادرفنی و بازیکن‎ها در لیگ بماند اما مشکل‎های مالی این اجازه را نمی‌دهد.

محمد نامداری    اظهار کرد: در بازی با نیروی زمینی بر اساس معمول به بچه‎ ها زنگ زدیم قبل از بازی به تهران بیایند که آنها هم آمدند و برخی مسئولان قول دادند که بعد از بازی مشکل‎ ها رفع می‎ شود و با هم به دورود می‎ رویم اما در پایان دیدار خبری نبود و به اعضای تیم اعلام شد با هزینه شخصی برگردند.

نامداری با یادآوری اینکه گهر در هفته پانزدهم به مصاف گل‎ گهر سیرجان نرفت و بازنده شد، تصریح کرد: بر اساس قانون اگر در یک دیدار دیگر حاضر نشویم به لیگ پایین‎ تر سقوط می‎ کنیم و با توجه به شرایط موجود این موضوع در هفته آینده به حقیقت تبدیل می‎ شود.

سرپرست گهر دورود با اشاره به اینکه احمدزاده در دو بازی قبلی روی نیمکت این تیم نبود، اظهار کرد: سرمربی و مدیرعامل تیم رفتند تا شاید تغییری رخ دهد اما شرایط بدتر شد و بهتر نشد. در بازی با نیروی زمینی چون دو ماه بود که تمرین نداشتیم تیم تا دقیقه ۷۰ دوام آورد اما دیگر توان نداشتند و داور یک پنالتی مشکوک گرفت که در پایان با دو گل شکست خوردیم.

وی درباره ۵۰۰ میلیون تومانی که هدایتی برای خرید امتیاز گهر به استانداری لرستان هدیه داده، خاطرنشان کرد: هدایتی می‎ گوید این پول فقط باید برای خرید باشگاه هزینه شود و همه می‎ دانند که دادستانی قبول نمی‎ کند این امتیاز به فروش برسد، چون مالک باشگاه متواری است. استانداری باید برای مدت چند سال باشگاه را اجاره می‎ کرد و اجازه نمی‎ داد پول هدایتی برگردد.

نامداری با بیان اینکه استانداری لرستان انتظارات ما را برآورده نکرد، افزود: اگر استانداری برنامه داشت، می‎ توانست اجازه ندهد این پول برگردد. واقعیت این است که هیچ مسئولی به ما کمک نکرد و فقط شعار می‎ دادند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون فقط ۱۷۰ میلیون هزینه کرده‎ ایم، بیان کرد: از این مبلغ ۳۰ میلیون تومان برای بلیط رفت و برگشت به مشهد و مصاف با سیاه‎ جامگان هزینه شد، ۴۰ میلیون استانداری داد که هزینه لباس و برخی سفرها شد و ۱۰۰ میلیون هم به اعضای تیم پرداخت شد.

سرپرست گهر گفت: کل قراردادهای اعضای تیم حدود یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بود که بچه‎ ها موافقت کردند ۵۰ درصد از قراردادها را هم ببخشند اما افسوس که پولی در کار نبود. گهر ظرفیت خوبی داشت و می‎ توانست با درایت کادرفنی و بازیکن‎ ها در لیگ بماند اما مشکل‎ های مالی این اجازه را نمی دهد.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات