هیئت کشتی

تصدی هم‌زمان پست‌های ریاست فدراسیون و سرمربی‌گری تیم ملی از جانب رسول خادم، هیچ خللی بر روند رو به رشد کشتی ایران بر جای نخواهد گذاشت.

رییس هیات کشتی استان لرستان و عضو مجمع فنی فدراسیون کشتی کشور در خصوص انتقادات وارده بر رسول خادم مبنی بر حضور هم زمان ریاست فدراسیون کشتی و سرمربیگری تیم ملی خاطرنشان ساخت: هم زمان بودن این دو مسوولیت هیچ خللی بر روند شتابان پیشرفت کشتی کشور وارد نخواهد کرد. " عبدالله عزیزپور" بیان نمود: به شما اطمینان می دهم که با توجه به برنامه ریزی، توان و پشتکار رسول خادم کشتی ایران طعم آرامش را خواهد چشید و در سال های آتی تیم های ملی کشتی کشورمان برای دفاع از مقام قهرمانی خود با قدرت بر روی تشک ظاهر می شوند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا رسول خادم یک تمامیت خواه و انحصارطلب در کشتی ایران است گفت: با توجه به این که سال هاست از نزدیک وی را می شناسم، به ضرس قاطع می گویم که رمز موفقیت رسول خادم مدیریت مشارکتی وی می باشد؛ خادم قبل از آن که تصمیم خود را اجرایی کند از تمامی ما (اعضای مجمع فنی کشتی ایران) دعوت به عمل آورده پس از بررسی، تبادل نظر و رای گیری آن تصمیم را عملیاتی می کند.

یافته نیوز

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات