مسئول هلال احمر دورود خبر داد:

مسئول هلال احمر دورود گفت: در روزهای آینده کوهنورد درودی مرخص می شود

عباس عبدی اظهار کرد: بعد از پیدا شدن محمد لشنی کوهنورد دورودی، عملیات مداوا بر روی وی انجام شد و با آمبولانس به بیمارستان ۷ تیر شهرستان درود انتقال پیدا کرد که در روز های اول در بخش CCU و اکنون در بخش عمومی این بیمارستان بستری است.

وی بیان کرد: کوهنورد دورودی بر اثر سقوط از صخره دچار ضرب دیدگی از ناحیه دست، پا و کمر شده بود که به منطقه‎ پاتاف پناه برده و بر اثر شدت سرما دچار سرما زدگی شدید می شود.

عبدی درباره وضعیت هوشیاری محمد لشنی تصریح کرد: در روزهای اول این کوهنورد نیمه هوشیار بود که با گذشت زمان اکنون هوشیاری او در حد مطلوب و بالایی است.

مسئول هلال احمر دورود گفت: در روزهای آینده امید است که با وضعیت هوشیاری بالایی که این کوهنورد دارد از بیمارستان ترخیص شود و به خانه برگردد.

سرپرست فرمانداری دورود نیز در این رابطه اظهار کرد: امروز خانواده محمد لشنی با مراجعه به ساختمان فرمانداری دورود از مسئولان فرمانداری و هلال احمر استان برای عملیات جست و جو و پیدا کردن فرزندشان تقدیر و تشکر کردند.

محمد لشنی کوهنورد مصدوم دورودی با بیش از ۱۵ سال سابقه در رشته کوهنوردی و صخره نوردی در هیئت کوهنوردی و خانه کوهنوردی دورود است و اکنون مسئول فنی گروه کوهپیمایی سایپا و نماینده انجمن کوهپیمایی ایران در دورود است.

وی هفته قبل به صورت انفرادی به ارتفاعات پریز در اشترانکوه شهرستان دورود رفته بود که در مسیر دچار حادثه وسقوط از سخره می شود که با تلاش خستگی ناپذیر نیروهای امدادی پس از ۳ شبانه روز عملیات جستجو، روز سه شنبه ۲۹ بهمن ماه زنده پیدا شد.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات