درهفته بیست و دوم لیگ دسته یک فوتبال/

تیم فوتبال گهر دورود در هفته بیست و دوم لیگ دست یک فوتبال کشور میزبان الوند همدان بود و در پایان شکست دیگری را متحمل و به دسته دوم سقوط کرد.

دیدار دو تیم گهر دورود و الوند همدان در حالی از ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه در ورزشگاه جهان پهلوان تختی شهر دورود برگزار شد که گهر برای فرار از سقوط به دسته پایین تر به هر سه امتیاز این بازی نیاز داشت. در این بازی علیرغم تلاش های زیاد تیم گهر در حضور ۷۰۰ تماشگر خودی ولی در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب مهمان خود شد و به دسته دوم لیگ کشور سقوط کرد.

در این بازی تیم همدانی در همان ابتدای بازی و دردقایق ۱۸ و ۱۹ با دو گل متوالی میلاد احمدی و مرتضی عزیز محمدی از تیم گهر پیش افتاد و یک شوک به تیم دورودی وارد شد.

در ادامه بازی تیم گهر به خود آمد و در دقایق ۳۲ و ۸۰ با دو گل محمد جعفری و یزدان عباسیان توانست بازی را به تساوی بکشاند و شادی را به اردوی تیم دورودی بیاورد اما این پایان کار نبود.

شادی گهری ها دو دقیق پیش تر طول نکشید و تیم الوند همدان در دقیقه ۸۲ با ضربه سر مجتبی انصافی گلی دیگری را وارد دروازه تیم گهر دورود کرد تا تمام امیدهای گهر را به یاس تبدیل کند.

در ادامه بازی هم گهر نتوانست گلی به ثمر برساند و شانسی برای ماندن در لیگ ایجاد کند و بازی با همان نتیجه ۳ بر ۲ به سود الوند همدان به پایان رسید.

تیم گهر در حالی به مصاف الوند همدان رفت که از ۱۹ بازی قبلی خود صاحب ۱۲ امتیاز شده بود و در رده آخر جدول رده بندی لیگ یک فوتبال کشور قرار داشت.

با این باخت تیم فوتبال گهر با همان ۱۲ امتیاز خود در رده آخر جدول باقی ماند و چهار هفته مانده به پایان لیگ سقوط خود را به دسته دوم قطعی کرد.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات