حضور در تیم ملی

برای حضور در اردوی تیم ملی دوچرخه سواری ۲ ورزشکار لرستانی به تیم ملی دعوت شدند.

سومین مرحله از اردوی تیم ملی دوچرخه سواری آقایان در دو رده سنی بزرگسالان و امید در رشته های استقامت و نیمه استقامت از ۲۷ فروردین ماه در تبریز آغاز و به مدت دو هفته ادامه دارد. این اردو با حضور ۱۵ ورزشکار در دو رده سنی بزرگسالان و امید برگزار می شود که ۱۱ نفر به اردوی بزرگسالان و چهار نفر نیز به اردوی تیم ملی امید دعوت شده اند.

در میان دعوت شدگان به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری دو ورزشکار لرستانی دیده می شوند.

آروین معظمی گودرزی و شهاب جدید الاسلامی دو ورزشکار لرستانی هستند که به ترتیب در رده بزرگسالان و امید به سومین مرحله از اردوی تیم ملی دوچرخه سواری دعوت شده اند.

امیر زرگری از البرز، مهدی سهرابی از زنجان، حسین علیزاده، قادر میزبانی ایرانق، بهنام خلیلی خسروشاهی و میر صمد پور سیدی از آذربایجان شرقی، حامد جنت و حسین ناطقی از اصفهان، محمد رجبلو از تهران و علیرضا حقی از اردبیل به همراه آروین معظمی گودرزی از لرستان ۱۱ دوچرخه سواری هستند که به تیم ملی بزرگسالان دعوت شده اند.

در رده سنی امید نیز امیر کلاهدوز حق از آذربایجان شرقی، حمید بیک خورمیزی از یزد و محمد اسماعیل چایچی از تهران به همراه شهاب جدید الاسلامی از لرستان چهار دوچرخه سواری هستند که به تیم ملی امید دعوت شده اند.

حسن آریانفر، محمود وفایی، احد کاظمی به عنوان کادر فنی نیز هدایت تیم ملی دوچرخه سواری را بر عهده دارند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات