وزیر ورزش در لرستان:

لرستان خبر: وزیر ورزش و جوانان در خرم‌آباد گفت: متأسفانه اعتبارات ورزشی در کشور به طور عادلانه توزیع نمی شود زیرا بودجه ورزشی برای ورزشکاران کل کشور ۴۰۰ میلیارد تومان بوده و این در حالی است که فقط ۱۸ تیم در کشور ۱۵۰۰ میلیارد تومان را بلعیده‌اند.

به گزارش خبرگزاری لرستان خبر از خرم آباد، محمود گودرزی ظهر امروز در جمع هیئت های ورزشی لرستان، اظهار کرد: متأسفانه اعتبارات ورزشی در کشور به طور عادلانه توزیع نمی شود زیرا بودجه ورزشی برای ورزشکاران کل کشور ۴۰۰ میلیارد تومان بوده و این در حالی است که فقط ۱۸ تیم در کشور ۱۵۰۰ میلیارد تومان را بلعیده اند.

وی افزود: ما به دنبال از بین بردن این بی عدالتی هستیم زیرا اعضای این ۱۸ تیم ورزشی فقط ۴۰۰ نفر هستند در حالی که بودجه ۴۰۰ میلیاردی ورزشی برای ۷۷ میلیون نفر در کشور است و در این زمینه از مجلس انتظار داریم سازمان ورزش و جوانان را یاری نماید تا این بی عدالتی را در کشور کم رنگ کنیم.

گودرزی تصریح کرد: برای توسعه مراکز استعداد یابی کل کشور ۱۸ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده که این مراکز در مدت ۳ سال راه اندازی و فعال می شوند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به بودجه ورزشی لرستان اظهار کرد: لرستان در سال گذشته ۵۲۷ میلیون تومان اعتبار در بخش ورزشی دریافت کرده که تلاش می کنیم این اعتبار در سال ۹۳ به یک میلیارد توان افزایش یابد.

 

وی با اشاره به مشکلات ورزشی لرستان افزود: تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات هیئت های ورزشی لرستان به کار می گیریم و در این زمینه در لرستان کارگروهی مبنی بر کارگروه بررسی مشکلات لرستان تشکیل می دهیم.

 

انتهای پیام/ ب

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات