نتایج مسابقات کشتی ناشنوایان کشور:

لرستان خبر: در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان کشور انتخابی تیم های ملی جوانان و نوجوانان کشور، ورزشکاران لرستانی موفق به کسب ۱۲ مدال شدند.

به گزارش خبرگزاری لرستان خبر از  خرم آباد ، مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی کشور انتخابی تیم های ملی جوانان و نوجوانان کشور با مدال آوری ورزشکاران لرستانی به پایان رسید.

در این رقابت ها که با حضور ۹۴ کشتی گیر   و به مدت دو روز در سالن ورزشی ناشنوایان تهران برگزار شد ورزشکاران لرستانی موفق به کسب ۱۲ مدال طلا، نقره و برنز شدند.

در مسابقات کشتی فرنگی در رده جوانان در وزن های ۵۵،۶۶ و ۷۴ کیلوگرم به ترتیب مراد رضایی، مجتبی اولاد قباد و پیمان صحرایی صاحب مدال طلا شدند.

در وزن های ۵۰ و ۸۵ کیلوگرم مجتبی اسدی بیژوند و احمد امینی صاحب مدال نقره شدند و در وزن ۶۶ کیلوگرم نیز رضا کاکویی صاحب مدال برنز شد.

در مسابقات کشتی آزاد رده نوجوانان در وزن های ۵۴ و ۶۹  مهدی رستمی و شیرزاد مهکی صاحب مدال طلا شدند.

در مسابقات کشتی آزاد در رده جوانان،   در وزن ۵۰ کیلوگرم  سید صادق ابوالوفایی صاحب مدال طلا شد و وزن ۷۴ کیلوگرم  بهروز امیری ندری صاحب مدال نقره شد و در وزن های ۶۶ و ۸۵ کیلوگرم  فرشاد دریکوند و علی مرادی  صاحب مدال برنز شدند.

  در پایان این مسابقات ورزشکاران لرستان با کسب ۶ طلا، ۳ نقره و ۳ برنز عملکرد خوبی داشتند.

افراد برتر باید برای حضور در رقابت های جهانی ارمنستان که از ۱۱ تا ۱۶ مهرماه ۹۳ در کشور ارمنستان برگزار می شود، در اردو حضور یابند.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات