پایان مسابقات دوچرخه سواری کوهستان کشور درخرم آباد/

لرستان خبر: نتایج نخستین مرحله لیگ دوچرخه سواری کوهستان در بخش کراس کانتری که در شهرستان خرم آباد برگزار می شود مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری لرستان خبر از خرم آباد، مرحله نخست لیگ دوچرخه سواری کوهستان آقایان در رده سنی بزرگسالان و جوانان در بخش کراس کانتری به پایان رسید.

اولین مرحله لیگ برتر کوهستان سال ۹۳ ویژه آقایان در دو رده بزرگسالان و جوانان در قالب ۲۴ تیم در تپه شهدای گمنام خرم آباد برگزار شد.

مسابقابت کراس کانتری این دوره با حضور ۶۱ ورزشکار در رده سنی بزرگسال و ۳۷ ورزشکار در رده سنی جوانان برگزار شد که در پایان مسابقات  تکلیف ورزشکاران قهرمان مشخص شد.

این مسابقات با حضور رکاب زنان باشگاهی از استان های تهران، خوزستان، مرکزی، همدان، کردستان، خراسان، تبریز،گلستان، کرمانشاه، قزوین، گیلان،فارس ، اصفهان و لرستان از 12 اردیبهشت ماه آغاز و به مدت سه روز در خرم آباد برگزار شد.

نتایج مسابقات دوچرخه سواری کراس کانتری کوهستان به شرح ذیل است:

 

رده سنی جوانان

علی ظهراب زاده از تیم KTM با ثبت زمان 1:15:4، حسین سلاحی از تیم KTM با ثبت زمان 1:18:20 و کسری غیاثی از تیم میثاق خراسان با ثبت زمان 1:18:48

 

رده سنی بزرگسالان

پرویز یزدانی از تیم آباريس با ثبت زمان 1:24:14، فراز شکری از تیم جاینت ایران با ثبت زمان 1:25:55 و شاهین همای عقدم از تیم خوزستان ب با ثبت زمان 1:28:10

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات