برای حضور در مسابقات جهانی تیراندازی/

لرستان خبر: دو تیرانداز لرستانی به همراه تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین ایران برای حضور در مسابقات جام جهانی تیراندازی فردا به لهستان اعزام می شوند.

به گزارش لرستان خبر از خرم آباد، تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین ایران برای شرکت در جام جهانی با 14 ورزشکار فردا تهران را به مقصد لهستان ترک می‌کند.

تیم ملی کشورمان در مسابقات جام جهانی لهستان در رشته‌های P1 ،P2 ،R2 ،R3 ،R4 ،R5 ،FTP ،FTR1 ،FTR2 با حریفان خود از 24 کشور دنیا به رقابت می پردازند.

اکبر عالی‌پور و معصومه خدابخشی  دو تیرانداز لرستانی هستند که در تیم ملی تیراندازی کشورمان حضور دارند و فردا به لهستان اعزام می شوند.

مجید فلاح اردشیر، الناز عونی، معصومه سلیمی از آذربایجان شرقی، مهدی زمانی، عبدالرضا مخبری‌نیا، هادی نجفی ملکی از تهران، ساره جوانمردی، زهرا قاضی عسگر، عطاءاله زارعی از فارس، عالیه محمودی، سیده اعظم رضائی از مازندران و  صدریه پرهیز از ایلام دیگر ورزشکارانی هستند که به مسابقات جهانی لهستان اعزام می شوند.

هدایت ملی‌پوشان تیم تیراندازی بر عهده حسین امیری به عنوان سرمربی و کبری غیاثی و آیت اله حیدری به عنوان مربیان تیم ملی است.

پس از ورود تیم‌های شرکت کننده و انجام کلاس‌بندی و تمرینات رسمی، رقابت‌های جام جهانی تیراندازی از جمعه آغاز می شود و تا 22 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

مسابقات جام جهانی تیراندازی انتخابی قهرمانی جهان و پاراآسیایی کره جنوبی است و فرصتی است تا کلاس‌بندی ورزشکاران انجام شده و سهمیه‌های مورد نیاز برای رقابت‌های قهرمانی جهانی آلمان (تیرماه 93) و پاراآسیایی کره‌جنوبی بدست آید.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات