نماینده اعزامی فدراسیون فوتبال/

لرستان خبر: نماینده اعزامی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی گفت: اجرای فاز نخست طرح آسیاویژن در لرستان موفقیت آمیز بوده و هیات فوتبال لرستان در این خصوص نمره قبولی دریافت کرده است.

به گزارش لرستان خبر از خرم آباد، هادی موسوی امروز در جلسه بررسی چگونگی اجرای طرح آسیا ویژن در لرستان اظهار کرد: فاز اول این طرح شامل ساختار و تشکیلات هیات فوتبال لرستان بوده که مورد قبول فدراسیون واقع شده است.

وی افزود: لرستان از نظر تشکیلات و به ویژه ساختمان اداری جز استانهای برتر کشور محسوب می شود که انتظار می رود در بحث ثبت اساسنامه تیم های لیگ برتر و یک فوتبال لرستان، تیم های پایه وفعالیت کمیته های مختلف هیات فوتبال نیز ارتقا یابد.

نماینده اعزامی فدراسیون فوتبال بیان کرد: فاز دوم که مربوط به مسابقات و باشگاه ها، داوری ومربیگری است که در آینده مورد بررسی قرار  می گیرد.

موسوی تصریح کرد: فوتبال لرستان با توجه به پتانسیل بالا ، نیروهای تحصیل کرده و مجرب و پیشکسوتان این رشته می تواند در آینده به پایگاهی خوب در غرب کشور برای استعدادیابی تبدیل شود.

طرح آسیا وِیژن ( چشم انداز توسعه فوتبال ) زیر نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا و با هدف توسعه علمی و علمی این رشته در کشورها اجرا می شود.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات