رئیس شورای شهر خرم‎آباد:

لرستان خبر: رئیس شورای اسلامی شهر خرم‎آباد گفت: با توجه به اینکه بیشتر اعضا این دوره شورای اسلامی شهر همگی از علاقه‎مندان و خانواده ورزش هستند، بنابراین اگر نیازی برای کمک به ورزش شهرستان خرم‎آباد احساس باشد، از هیچ کمکی دریغ نمی‎کنیم.

لرستان خبر، محسن اقبالی صبح امروز در جمع خبرنگاران در خرمآباد درباره تیمداری شهرداری در بحث فوتبال گفت: این شورا آمادگی صد درصد برای کمک به ورزش در تمامی رشتهها را دارد.

 

اقبالی با بیان اینکه تیمداری هزینههای سنگین را به دنبال دارد، این در حالی است که مردم ما  تجربه تلخ حضور تیمهای کوثر و گهر در مسابقات لیگ و هزینههای سنگینی که باشگاهداری به دنبال دارد را دارند، خاطر نشان کرد: در این خصوص باید واقعبینانه به این موضوع برخورد کرد و نباید اجازه داد، با احساسات یک عده جوان بازی شود، زیرا جوانان نیازمند توجه بیشتری هستند.

 

رئیس شورای اسلامی شهر اظهار کرد: مدت زیادی است که بحث کمک به تیمداری از جانب شهرداری در سطح جامعه پیچیده شده است، ولی تاکنون هیچ مکاتبهای در این خصوص از جانب استانداری، اداره کل ورزش و جوانان و شهرداری با شورای اسلامی شهر صورت نگرفته است.

 

وی تصریح کرد: این تصمیم بزرگ در حالی محقق میشود که دیگر نهادها و ادارات نیز عزم جدی در این زمینه داشته باشند.

 

اقبالی با اشاره به اینکه تیمداری در سطح لیگ به خصوص در رشته فوتبال مستلزم هزینههای هنگفت و فراوانی است، عنوان کرد: شهرداری به تنهایی قادر به تامین این هزینههای هنگفت نیست و کمک همه دستگاههای اجرایی استان لازم و ضروری است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات