فرماندار خرم آباد:

لرستان خبر: فرماندار خرم آباد گفت: سرانه ورزشی لرستان از نورم متوسط کشور بسیار پایین تر بوده و دلیل اصلی این عقب افتادگی، بی سرانجام ماندن طرح های کلنگ زنی شده است.

لرستان خبر، حبیب الله خجسته پور روز چهارشنبه در مراسم معرافه مدیر کل جدید ورزش و جوانان لرستان افزود: شاید اگر مسولان توجه بیشتری به جوانان داشتند و سرانه فضاهای ورزشی را افزایش می دادند ، امروز به جای این همه کمپ ترک اعتیاد در استان، باشگاه و فضای ورزشی در لرستان ایجاد شده بود.
 

وی ادامه داد: امروز بسیاری از جوانان استان به درد اعتیار گرفتار شده اند که چنانچه اقدامات جدی برای امر ورزش داشته باشیم جوانهای کمتری به اعتیاد روی می آوردند.
 

وی با اشاره به اینکه جوانان لرستانی نیازمند نشاط و سر زندگی هستند گفت: لرستان در زمینه معرفی کردن قهرمانان بنام و مطرح کشور از استانهای سرآمد محسوب می شود و باید به توسعه فضاهای ورزشی توجه جدی معطوف شود.


 

خجسته پور تصریح کرد: برخی از این طرح ها عنوان و ظرفیت اولیه خود را از دست داده و تقلیل یافته اند اما در هر صورت، تکمیل این طرح ها از انتظارات بحق مردم استان به شمار می رود.
 

رییس مرکز فناوری ارتباطات ، اطلاعات و تحول اداری وزارت ورزش و جوانان نیز گفت: ورزش همگانی و ورزش بانوان در کشور مغفول مانده که باید به انی دو مهم نگاه جدی معطو.ف شود.
 

حجت اله دارابی افزود: تشکیل اتاق فکر و بهره مندی از برنامه های راهبردی باید مورد توجه مدیران استانی باشد و همکاری بین بخشی و دورن دستگاهی نیز باید برای بهبود ورزش و وضعیت جوانان، ارتقا یابد.
 

دراین مراسم با تقدیر از فعالیت های رضا محمدی اصل، علی یاور عزیر پور به عنوان مدیر کل جدید ورزش و جوانان لرستان منصوب شد.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات