مسئول مجتمع شهید بروجردی شهرستان بروجرد:

لرستان خبر: مسئول مجتمع شهید بروجردی و رئیس هیئت فوتبال شهرستان بروجرد به نقش این مجموعه در ارتقاء مقوله بهداشت و ورزش منطقه‌ای اشاره و عنوان داشت: هم اکنون هشت رشته ورزشی در این مجموعه فعال است که با تکمیل این پروژه، به 16 رشته ورزشی افزایش می یابد.

به گزارش لرستان خبر، احمد کردی ظهر امروز در آئین تجلیل از مدال‌آوران شهرستان بروجرد در مسابقات آسیایی کره جنوبی، اظهار کرد: عملیات اجرایی مجتمع ورزشی شهید بروجردی سه سال پیش توسط مادر سرلشگر شهید بروجردی آغاز شده و در هفته دولت امسال به بهره‌برداری رسید.

 

مسئول مجتمع شهید بروجردی افزود: 100 میلیون تومان اعتبار در سفر گذشته استاندار لرستان به شهرستان بروجرد  به منظور تکمیل پروژه اختصاص یافت.

 

وی به نقش این مجموعه در ارتقاء مقوله بهداشت و ورزش منطقه‌ای اشاره و عنوان داشت: هم اکنون هشت رشته ورزشی در این مجموعه فعال است که با تکمیل این پروژه، به 16 رشته ورزشی افزایش می یابد.

 

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر ورزشکاران ، ساکنان مناطق همجوار آن به صورت رایگان از امکانات مجموعه بهره برده و به فعالیت ورزشی می‌پردازند.

 

وی ادامه داد: ورزشکاران بروجردی در سال‌های اخیر در میادین بزرگ رقابتی افتخارآفرین بوده و پرچم مقدس کشور را به اهتزاز درآورده‌اند.

 

کردی اضافه کرد: مجتمع ورزشی در امر فرهنگی مورد استفاده قرارگرفته و به مکانی برای حفظ آثار شهدا تبدیل شده است.

 

وی با اشاره به میزبانی شهرستان بروجرد در رقابت‌های لیگ کشوری دوچرخه سواری، افزود: باید تدابیر لازم در راستای برگزاری بهینه و کیفی این مسابقات اندیشیده شده و هماهنگی بین نهادهای مسئول برگزار کننده وجود داشته باشد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات