سرمربی تیم ملی امید بوکس:

لرستان خبر: سرمربی تیم ملی امید بوکس گفت: ورزشکاران تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی آمادگی روحی و انگیزه خوبی دارند.

به گزارش لرستان خبر، علیرضا استکی، پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری رقابت‌های بوکس انتخابی تیم ملی در بروجرد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این دوره از مسابقات، انتخابی تیم ملی بوکس اعزامی به مسابقات قهرمانی 2015 آسیا به میزبانی دوحه قطر است که منتخبین این رقابت ها، به المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل اعزام می شوند.

 

وی به حضور خود به عنوان ناظر فنی در این مسابقات اشاره کرد و افزود: ورزشکاران تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی آمادگی روحی و انگیزه خوبی دارند.

 

سرمربی تیم ملی امید بوکس عنوان کرد: تیم ملی بوکس جمهوری اسلامی ایران با حضور موفقیت‌آمیز خود در بازی‌های جهانی به ویژه در مسابقات جهانی اینچئون کره جنوبی، به رقیبی برای تیم های بزرگ و مطرح دنیا تبدیل شده است.

 

وی ضمن تأکید بر جایگاه قابل قبول تیم ملی بوکس ایران در دنیا، تصریح کرد: علاوه بر قزاقستان که یکی از حریفان قدرتمند ایران در رقابت های جهانی بوده و عنوان قهرمانی جهان را دارد، کشورهای اوکراین و روسیه نیز در این رشته قوی هستند.

 

استکی اظهار کرد: شهرستان بروجرد به عنوان محل برگزاری و آماده‌سازی فضای مناسب برای این رقابت‌ها، میزبانی شایسته و قابل تقدیری داشته و امیدواریم تیم ملی ایران با کسب آمادگی بتواند، حریفان خود را پشت سر بگذارد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات