رئیس هیئت ورزش‌های رزمی لرستان:

لرستان خبر: رئیس هیئت ورزش‌های رزمی لرستان گفت: هیئت ورزش‌های رزمی لرستان به دلیل در اختیار نداشتن خانه تخصصی لرستان و با وجود داشتن بیش از سه هزار ورزشکار رزمی‌کار، قادر به برگزاری هیچ برنامه‌ای نیست.

به گزارش لرستان خبر، ایرج محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هیئت ورزش‌های رزمی لرستان به دلیل در اختیار نداشتن خانه تخصصی قادر به برگزاری هیچ برنامه‌ای نیست.

 

وی افزود: لرستان با وجود داشتن بیش از سه هزار ورزشکار رزمی‌کار، در راستای انجام فعالیت ورزشی و برنامه‌ریزی مناسب نیازمند خانه تخصصی است.

 

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی لرستان عنوان کرد: در چنین شرایطی زیرمجموعه‌های زیادی برای ورزش رزمی لرستان است و 34 سبک ورزشی رزمی تحت پوشش این هیئت به فعالیت می‌پردازند.

 

وی تصریح کرد: ورزش رزمی از ورزش‌های پر مدال است و ورزشکاران این رشته پیشرفت‌های خوبی داشته‌اند.

 

محمدی با اشاره به تلاش‌های بی‌نتیجه‌ای که برای خانه تخصصی داشته‌اند، بیان کرد: با وجود بی‌نتیجه ماندن مذاکراتی که با مدیر‌کل ورزش‌و‌جوانان لرستان در این راستا انجام شده است، امیدواریم به‌زودی خواسته ورزشکاران رزمی لرستان اجابت شود.

 

وی خاطر‌نشان کرد: در صورتی این اتفاق نیفتد و خانه تخصصی رزمی ایجاد نشود، علاوه بر کاهش مدال‌های لرستان در میادین ملی و بین المللی، سرمایه‌های ارزشمندی که در اختیار داریم، از بین می‌رود.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات