رئیس ورزش‌و‌جوانان بروجرد:

لرستان خبر: رئیس اداره ورزش‌و‌جوانان شهرستان بروجرد گفت: با توجه به استقبال شهروندان از ورزش همگانی در شهرستان، ایجاد بستر لازم برای توسعه این ورزش از دیگر برنامه‌های مهم این اداره است.

به گزارش لرستان خبر، محمود ترابی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرستان بروجرد از دیرباز مهد پرورش قهرمانان بزرگی بوده است و مهم‌ترین سیاست کاری اداره ورزش‌و‌جوانان بروجرد حمایت از قهرمانان ملی است.

 

وی با اشاره به این‌که این سازمان تا حضور قهرمانان در میادین بین‌المللی از قهرمانان حمایت می‌کند، افزود: استعدادهای ورزشی خوبی در رشته‌های مختلف ورزشی در شهرستان بروجرد وجود دارد که نیازمند حمایت هستند.

 

رئیس اداره ورزش و‌جوانان شهرستان بروجرد ضمن تأکید بر لزوم تأمین اعتبارات لازم برای ورزش قهرمانی بروجرد، عنوان کرد: امسال یکی از برنامه‌هایی که این اداره در راستای ورزش شهرستان در نظر گرفته است، احداث یک مجموعه ورزشی چند منظوره در نزدیکی مسکن مهر است.

 

وی بیان کرد: ساخت و تجهیز سالن‌های ورزشی و چمن مصنوعی به منظور استفاده ورزشکاران علاقمند در رشته‌های مختلف از دیگر برنامه‌ها در سال جاری است.

 

ترابی تصریح کرد: با توجه به استقبال شهروندان از ورزش همگانی در شهرستان، ایجاد بستر لازم برای توسعه این ورزش از دیگر برنامه‌های مهم این اداره است.

 

وی خاطر‌نشان کرد: برگزاری مسابقات دوچرخه سواری عمومی، جشنواره‌های مختلف ورزشی، مسابقات دو و میدانی، کوه‌پیمایی عمومی و همایش پیاده‌روی عمومی از جمله برنامه‌های همگانی در سال جاری است.


 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات