فرماندار دورود:

لرستان خبر: فرماندار دورود گفت: با وجود این‌که دولت به امر ورزش توجه ویژه دارد و کمک‌های خود را در حد توان اعمال می‌کند اما ورود بخش خصوصی برای بهبود این حوزه ضروری است.

به گزارش لرستان خبر، ماشاءالله نعمتی عصر امروز در شورای ورزش دورود اظهار داشت: معطوف کردن نگاه‌ها به سمت اعتبارات دولتی در زمینه توسعه زیرساخت‌های ورزشی امری مطلوب نیست.

 

وی افزود: با توجه به شرایط بودجه‌ای کشور و میزان اعتبارات تخصیص یافته در اجرای برنامه‌های ورزشی، نباید تمام نگاه خود را به سوی دولت متمرکز کرد.

 

فرماندار دورود عنوان کرد: با وجود این‌که طی سال‌های گذشته شرایط اقتصادی کشور در حد مناسبی بود، امور ورزشی شدر شهرستان دورود شاهد عدم تحقق وعده‌ها در این حوزه بود.

 

وی تصریح کرد: هیئت‌های ورزشی در شهرستان دورود در شرایطی فعالیت می‌کنند که اعتبارات اختصاص یافته و سرانه ورزشی شهرستان به قدری اندک است که پاسخگوی نیازهای آن‌ها نیست.

 

نعمتی با اشاره به اقدامات انجام شده برای رفع مشکلات ورزشی شهرستان، بیان کرد: در سال گذشته کمک‌های خوبی برای اعزام تیم‌های ورزشی شهرستان به مسابقات انجام شده است و در این راستا ورود بخش خصوصی برای رفع مشکلات راه‌حل برون‌رفت است.

 

وی ضمن تأکید بر این‌که باید از تمام ظرفیت‌های شهرستان بهره برد، خاطر‌نشان کرد: شهرستان دورود استعدادهای فراوانی در زمینه ورزش  است و جوانان با استعداد این شهرستان در عرصه‌های کشوری و جهانی حائز مقام هستند بنابراین باید از تمام این ظرفیت‌ها استفاده شود.

 

فرماندار دورود گفت: با وجود این‌که دولت به امر ورزش توجه ویژه دارد و کمک‌های خود را در حد توان اعمال می‌کند اما ورود بخش خصوصی برای بهبود این حوزه ضروری است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات