دبیر هیئت تکواندو شهرستان بروجرد:

لرستان خبر: دبیر هیئت تکواندو شهرستان بروجرد گفت: شهرستان بروجرد طی روزهای 25 و 26 خردادماه میزبان برگزاری مسابقات تکواندو انتخابات تیم ملی است.

به گزارش لرستان خبر، محمدرضا پیرهادی عصر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: شهرستان بروجرد طی روزهای 25 و 26 خردادماه میزبان برگزاری مسابقات تکواندو انتخابات تیم ملی است.

 

وی افزود: مسابقات قهرمانی تکواندو جهان قرار است اواخر تیر یا مردادماه در سئول کره جنوبی برگزار شود به همین دلیل مسابقات انتخابات تیم ملی زودتر از موعد برگزار می‌شود.

 

دبیر هیئت تکواندو شهرستان بروجرد عنوان کرد: این دوره از رقابت‌ها بین ورزشکاران پسر رده سنی نونهالان 12 تا 14 سال در سالن ولایت شهرستان بروجرد برگزار می‌شود.

 

وی تصریح کرد: در این مسابقات یک تیم از استان لرستان و یک تیم از شهرستان بروجرد متشکل از 10 تکواندوکار بروجردی در وزن‌های 33 تا 65+ کیلوگرم شرکت می‌کنند.

 

پیرهادی با اشاره به حضور 500 ورزشکار در این مسابقات، بیان کرد: در این دوره از مسابقات 32 تیم از استان‌های کشور حضور می یابند که نفرات منتخب اول تا سوم هر وزن برای آمادگی در رقابت‌های آینده به اردوی تیم ملی راه می‌یابند.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تقارن این رقابت‌ها با امتحانات ورزشکاران بروجردی و تمرینات سختی که پیش رو دارند امیدواریم تیم تکواندو نونهال بروجرد در این مسابقات به موفقیت دست یابد.

 

دبیر هیئت تکواندو شهرستان بروجرد به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای این مسابقات از 20 روز گذشته اشاره کرد و گفت: تیم تکواندو نونهال بروجرد چندین عنوان قهرمانی در رقابت‌های استانی دارد که پیش‌بینی می‌شود در این مسابقات حائز حداقل سه مدال شوند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات