بوبان کواچ تصمیم دارد به ترکیب تیم برنده اش دست نزند. او امروز هم تمام وقت از شهرام محمودی بازی گرفت و بیشترین امتیازات را با او بدست آورد.

محمودی مهره کلیدی تیم ملی؛ شهرام محمودی پشت خط زن تیم ملی والیبال در بازی دیشب با لهستان هم مثل بازی های قبلی از همان اول در ترکیب تیم ملی بود. او مثل بازی های قبل هربار با پاس های سعید معروف، به پرواز در آمد و با اسپک هایش، امتیاز روی امتیازات ایران گذاشت. شهرام محمودی که قبل از پرواز تیم به اردوی فنلاند مصدوم شد، تقریبا تمرین ١٠ روزه ای را از دست داد.

او اما از اردوی جمهوری چک خودش را رساند و با شروع بازی های لیگ جهانی ٢٠١٥ و ست سوم بازی با لهستان شروع موفقی را رقم زد. پشت خط زن ملی پوش در آن بازی ١٦ امتیاز گرفت. او در بازی های بعدی هم هر بار به زمین رفت بار اصلی حملات تیم ملی والیبال را به دوش کشید.

یکه تازی محمودی در تهران هم قطع نشد او دربازی با آمریکا هم پرامتیاز ترین بازیکن شناخته شد و حتی با پایان هفته ششم لیگ جهانی هم با ١٥٢ اسپک و بیش از ٥٢ درصد موفقیت نفر اول اسپوکرهای لیگ جهانی است. او دیشب در بازی اول هفته هفتم با لهستان هم مثل همیشه با پروازهایش امتیاز جمع کرد و با ١٨ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن بازی لقب گرفت و البته خسته ترین شاگرد کواچ.

 

 
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات