رئیس کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: خیلی خوشحالم که میزبان سپاهان در ورزشگاه آزادی هستیم اما این بازی اگر سر قله قاف هم بود پرسپولیس باید ببرد.

علی پروین در خصوص قرعه کشی جام حذفی اظهار داشت: خدا را شکر این بار هم همراه با سردار مقابل هواداران پرسپولیس روسفید شدیم، درست است که در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و همه پرسپولیسی های ایران خوشحالند اما بازیکنان پرسپولیس فراموش نکنند سپاهان در آزادی هم خطرناک است.

وی افزود: سپاهان تیم ریشه دار و بسیار قوی و منسجمی است و از کوچک ترین موقعیت ها بهترین استفاده ها را می کند پس پرسپولیسی ها این را بدانند که کار بسیار سختی مقابل سپاهان در آزادی دارند و هرگز نباید فریب بازی در خانه خود را بخورند. البته من معتقدم اگر این بازی سر قله قاف هم برگزار می شد پرسپولیس باید می برد.

پروین ادامه داد: من مدتی با رحیمی هم بازی بودم و جا دارد از تیم پرقدرت او تقدیر کنم. به نظرم مردم ۱۵ اردیبهشت یکی از بهترین بازی های فوتبال ایران را در جوی سالم خواهند دید تا همه لذت ببرند.

پروین در پایان در پاسخ به سوالی که به نظر شما بهتر شد که بازی در آزادی برگزار شود یا خیر گفت: بالاخره آزادی خانه پرسپولیس است اما بارسلونا یا بایرن مونیخ هرجای دنیا که بازی می کنند انگار میزبان هستند، پس فرقی ندارد. پرسپولیس اگر بخواهد ببرد دنبال جا و این حرف ها نباید باشد. البته خدا را شکر حالا این شانس به ما رو کرده که جشن شادی در ورزشگاه آزادی گرفته شود، البته باز هم می گویم کار خیلی سخت است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات