رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد:

لرستان خبر: رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد گفت: برای هتل ورزشی بروجرد یک میلیارد تومان هزینه شده و حدود 70 درصد پیشرفت دارد در حال که پروژه سالن بوکس شهید نورایی تاکنون 95 درصد پیرفت داشته و تلاش می‌شود تا تأمین اعتبار لازم امسال به بهره‌برداری برسد.

به گزارش لرستان خبر، محمود ترابی شامگاه دوشنبه در جلسه دیدار نماینده بروجرد با جوانان و نخبگان شهرستان بروجرد اظهار داشت: خانه کوهنورد در شهرستان بروجرد پیشرفت 100 درصدی دارد.

 

وی افزود:برای اجرای این پروژه اعتباری معادل 400 میلیون تومان هزینه شده است که قرار است در هفته دولت به بهره‌برداری برسد.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد عنوان کرد: یکی دیگر از پروژه‌های این شهرستان، سالن باستانی است که تاکنون با صرف هزینه 250 میلیون تومانی پیشرفتی 75 درصدی داشته و برای اتمام ان 200 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

 

وی به اجرای پروژه استادیوم 15 هزار نفری اشاره و تصریح کرد: برای تکمیل فاز نخست این استادیوم به سه میلیارد تومان اعتبار در نظر کگرفته شده این در حالی است که تاکنون این پروژه 30 درصد پیشرفت داشته است و در صورت تخصیص اعتبار تا پایان سال 95 به بهره‌برداری می‌رسد.

 

ترابی بیان کرد: برای هتل ورزشی بروجرد یک میلیارد تومان هزینه شده و حدود 70 درصد پیشرفت دارد در حال که پروژه سالن بوکس شهید نورایی تاکنون 95 درصد پیرفت داشته و تلاش می‌شود تا تأمین اعتبار لازم امسال به بهره‌برداری برسد.

 

وی خاطرنشان کرد: پروژه خانه تکواندو با وجود این‌که اسکلت‌بندی آن با اعتبارات سال 93 انجام شده، مقرر شده تا تکمیل آن از اعتبارات سال 94 باشد و هم اینک با پیشرفت 50 درصدی برای تکمیل نیازمند اعتباری معادل 500 میلیون تومان است.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد گفت: زمین چمن مصنوعی بروجرد با صرف هزینه‌ای معادل 300 میلیون تومان 60 درصد پیشرفت داشته و در صورت تأمین اعتبار یک میلیارد تومانی تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

 

وی ضمن تأکید بر این‌که اولویت این اداراه تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است، افزود: پس از اجرای این پروژه‌ها، پروژه خانه کشتی و بدمینتون اجرایی می‌شود این در حالی است که سرانه ورزشی این شهرستان نیز افزایش می‌یابد.

 

انتهای پیام/پ

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات