معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بروجرد سفر می‌کند؛

لرستان خبر: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد گفت: فردا با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی استخر شنای مجموعه ورزشی کارگران بروجرد به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش لرستان خبر، کامران فرشید ظهر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان بروجرد اظهار داشت: فردا با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی استخر شنای مجموعه ورزشی کارگران بروجرد به بهره‌برداری می‌رسد.

 

وی افزود: کار اجرایی استخر شنای مجموعه ورزشی کارگران از خردادماه سال 90 آغاز شده و امسال با تکمیل این پروژه فردا به بهره‌برداری می‌رسد.

 

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد عنوان کرد: تقویت خدمات ارائه شده به جامعه کارگری، تأمین رضایت و رفاه نسبی آن‌ها و افزایش سطح خدمات و تقویت حوزه ورزش کارگری شهرستان بروجرد از اهداف عملیاتی شدن این پروژه است.

 

وی بیان کرد: این استخر دارای سونا بخار، جکوزی، سونا خشک، استخر کودکان و آب سرد و در ابعاد 25*12.5 احداث شده است.

 

فرشید تصریح کرد: این استخر علاوه بر ارائه خدمات به خانواده کارگری، امکانات خود را د راختیار دیگر اقشار جامعه قرار می‌دهد اما با این وجود خانواده کارگری می‌توانند از تخفیف ویژه بهره‌مند شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به حضور معاون وزیر در مراسم افتتاح این استخر تلاش می‌شود تا از ظرفیت حضور مسئولان کشوری برای تأمین اعتبارات موردنیاز در زمینه ورزش بروجرد استفاده شود.

 

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد گفت: ارتقای سطح خدمات‌دهی به کارگران و در نهایت افزایش بازده کاری آن‌ها از اولویت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

 

انتهای پیام/پ

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات