رییس اداره ورزش و جوانان پلدخترگفت: محمد مهرابی کشتی گیر فرنگی کار وزن 46 کیلوگرم پلدختر برای شرکت در مسابقات کشتی جام برادران سامورگاشف روسیه انتخاب شد .

به گزارش لرستان خبر ، علی محمد نورعلی وند روز دوشنبه در جمع خبرنگاران شهرستان پلدختر اظهار داشت : این کشتی گیر در رده نوجوانان در رشته فرنگی نماینده لرستان تیم ایران در این مسابقات است .

وی افزود:مهرابی هم اکنون تا 20 فروردین ماه جاری در اردوی مسابقات آسیایی و جهانی بسر می برد که در حال برگزاری است و نیمه دوم اردیبهشت امسال به شهر میزبان داغستان جهت شرکت در مسابقات کشتی جام برادران سامورگاشف روسیه اعزام می شود .

رئیس اداره ورزش و جوانان پلدختر  با بیان این که آینده متعلق به کشتی گیران رده سنی پایه است بیان کرد : نو نهالان شهرستان دارای استعدادهای خوبی هستند که کشف استعدادها و تقویت رده های پایه کشتی از سیاست های اداره ورزش و جوانان است .

وی عنوان کرد : کشتی ورزشی است که همواره به عنوان ورزش اول ایران از آن یاد می شود که باید از جت های گوناگون به آن توجه شود و در صورتی که ما برای پشتوانه سازی این ورزش باید به نوجوانان ، جوانان و کشتی گیران شهرستان ها توجه کنیم زیرا آینده کشتی ها را کشتی گیران شهرستانی می سازند .

نورعلی وند گفت:اگر می خواهیم از رقیبان خود مانند روسیه و آذربایجان عقب نمانیم باید به کشتی رده های سنی پایه و شهرستان ها نگاه متفاوت تری داشته باشیم .

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات