حضور دوباره لرستان در سطح برتر کشتی کشور/

نماینده تام‌الاختیار بیمه رازی گفت: تیم کشتی آزاد و فرنگی بیمه رازی به نام لرستان در لیگ باشگاه‌های ایران شرکت می‌کند.

به گزارش لرستان خبر، مهرابی عصر امروز در نشست خبری در خرم‌آباد اظهار داشت: بیش از یک سال است که تلاش می‌کنیم بیمه رازی لرستان وارد لیگ مسابقات کشتی فرنگی و آزاد کشور شود و با این حال این امکان در حال حاضر فراهم شده است.

وی با بیان اینکه این تیم یکی از بهترین‌های کشتی آزاد و فرنگی کشور و دنیا است، افزود: از سالن‌های خوب کشتی خرم‌آباد بازدید کردیم و انگیزه ما از مسابقات فصلی فراتر و تا سطح مسابقات جهانی بالاتر رفته است.

نماینده تام‌الاختیار بیمه رازی با اشاره به اینکه سالن‌های کشتی خرم‌آباد زیبا طراحی شده است و سالن پنج هزار نفره آن امکانات مسابقات جهانی را دارد، عنوان کرد: سطح مسابقات فصلی لیگ کشتی کشور نسبت به مسابقات جهانی پایین‌تر است؛ بنابراین باید تلاش کنیم مجوز برگزاری مسابقات جهانی در خرم‌آباد را بگیریم و شور و هیجان را در بین مردم شهرخرم‌آباد و استان لرستان ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه تیم کشتی آزاد و فرنگی بیمه رازی با هماهنگی بدنه فنی و حرفه‌ای در سطح مسابقات کشور و جهانی موفق ظاهر شده است، تصریح کرد: موفقیت‌های این تیم حاصل تلاش مربیان حرفه‌ای نظیر غلامرضا محمدی، حسن رنگرز، ابراهیم مهربان و طالب نعمت‌پور است.

مهرابی با اشاره به اینکه ورود تیم کشتی آزاد و فرنگی بیمه رازی لرستان در لیگ کشتی به نان تیم کشتی بیمه رازی لرستان تثبیت شده و گزارش ما مثبت است، اظهار داشت: اگر تیم در مسابقات فصلی موفق باشد در مسابقات جهانی نیز به نام تیم کشتی بیمه رازی لرستان در مسابقات جهانی شرکت می‌کنیم.

وی بیان کرد: امیدواریم که حضور این تیم در استان لرستان با توجه به برخورداری از کشتی‌گیران حرفه‌ای و تراز اول جهان به عاملی برای رونق کشتی در استان لرستان تبدیل شود؛ البته با توجه به اینکه کشتی‌گیران این تیم درگیر تمرینات تیم ملی هستند، 10 روز پیش از مسابقات، اردوها در استان برگزار می‌شوند.

پیگیر میزبانی لرستان در مسابقات کشتی باشگاههای جهان 2016 هستیم

 

غلام رضا محمدی سرمربی تیم کشتی آزاد بیمه رازی لرستان در نشست خبری در خرم آباد گفت: رویکرد کلان ما این است که میزبانی مسابقات کشتی باشگاههای جهان در سال 2016 به میزبانی لرستان برگزار شود.

وی با بیان اینکه تیم کشتی آزاد و فرنگی بیمه رازی لرستان با شعار زنده باد لرستان زنده باد تیم کشتی بیمه رازی لرستان در مسابقات فصلی کشتی کشور شرکت می کند، افزود: در حال حاضر منطقی نیست که ترکیب تیم اعلام شود.

سرمربی تیم کشتی آزاد بیمه رازی لرستان ابراز امیدواری کرد که تیم کشتی بیمه رازی این بار به نام استان لرستان بتواند با کسب سومین مقاوم قهرمانی پیاپی در لیگ کشتی کشور هت تریک کند.

محمدی اظهار کرد: در یکی دو سال اخیر پیگیر حضور تیم کشتی بیمه رازی به نام لرستان در مسابقات کشوری هستیم؛ اما سال گذشته امکان آن فراهم نشد.

لرستان میزبان مسابقات کشتی باشگاه های کشور

وحید والی‌زاده مرادی عصر امروز در نشست خبری در خرم‌آباد اظهار داشت: میزبانی مسابقات کشتی باشگاه‌های کشور از بین 15 استان متقاضی میزبانی به لرستان واگذار شد.

وی افزود: با توجه به برگزاری مسابقات کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان در مجارستان هدف بزرگ‌تر در استان لرستان میزبانی مسابقات کشتی آزاد باشگاه‌های جهان است.

رئیس هیئت کشتی لرستان با اشاره به دغدغه‌های طالب نعمت‌پور و غلامرضا محمدی به عنوان سرمربی تیم کشتی آزاد و مدیر فنی تیم کشتی فرنگی بیمه رازی لرستان برای ترقی کشتی لرستان امیدواریم که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، بتوانیم کشتی مازندران را هم پشت سر بگذاریم.

وی بیان کرد: قطعا حضور تیم کشتی آزاد و فرنگی بیمه رازی به نام لرستان در لیگ کشتی کشور می‌تواند سبب شکوفایی ورزش کشتی در استان شود.

حسن رنگرز سرمربی تیم کشتی آزاد لرستان نیز در این نشست اظهار داشت: خداروشکر امکانات لازم برای کادر فنی تیم کشتی بیمه رازی لرستان فراهم شده و با حمایت و حضور تماشاگران استان لرستان می‌توان شاهد تکرار قهرمانی‌های کشتی لرستان بود.

وی عنوان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان و هیئت کشتی استان همکاری خوبی داشتند و امیداریم بتوانیم مسابقات باشگاه‌های کشور را به خوبی برگزار کنیم.

طالب نعمت‌پور عضو کادر فنی تیم رازی لرستان نیز اظهار داشت: تمام تلاش مجموعه رازی بر این است که تیم کشتی لرستان قهرمان کشور شود و تلاش‌های زیادی از سوی غلامرضا محمدی برای حمایت مجموعه رازی از تیم کشتی استان شده است.

وی افزود: در تلاش هستیم که بتوانیم مسابقات کشتی جهان را نیز در لرستان برگزار کنیم و گامی در جهت پیشرفت ورزش استان به ویژه کشتی برداریم.

انتهای پیام/

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات