امسال هم پارسال!

کمتر از 10روز دیگر رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور آغاز می شود در حالی که هنوز سرمربی تیم خیبر خرم آباد مشخص نشده است.

به گزارش لرستان خبر، در شرایطی که سال گذشته حضور تیم خیبر خرم آباد در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور علاوه بر زنده نگه داشتن نام این شهر و استان لرستان در رسانه ها ، باعث جذب بسیاری از جوانان این خطه به ورزشگاه پیر خرم آباد شد ولی نحوه حضور برخی بازیکنان و سرمربی نماینده لرستان در مسابقات امسال در هاله ای از ابهام قرار دارد.

سال گذشته در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور تیم خیبر خرم آباد با توجه به بضاعت مالی و استفاده بیشتر از بازیکنان بومی نسبت به سایر تیم های حاضر در این رقابت ها، بیلان کاری بهتری داشت.
این تیم حتی از نظر اخلاقی و دریافت کارت های زرد و قرمز نیز در رده ی دوم بین 20 تیم قرار گرفت و کم ترین کارت زرد و قرمز را دریافت کرد.

اکنون فقط بازیکنان بومی خیبر در این تیم ماندگار شده اند که برخی از آن ها 2 هفته ای است تمرینات انفرادی خود را آغاز کرده و تمرینات تیمی نیز به شکل غیررسمی (به دلیل مشخص نشدن سرمربی) از هفته گذشته آغاز شده است.

علاوه بر این، بازیکنان خیبر از مشکلات مالی رنج می برند و با توجه به این که همگی بومی هستند، فصل قبل به عشق دیارشان و با مبلغ ناچیزی برای این تیم بازی کردند، اما تداوم این روند احتمال دارد باعث جدایی برخی از آن ها شود.

از جمع بازیکنان خیبر در فصل گذشته، محمود قائدرحمتی به سپاهان اصفهان در لیگ برتر پیوست.
همچنین حمید گلزاری و رضا حاتمی دو بازیکن همدانی خیبر به ترتیب راهی گل گهر سیرجان و پارس جم جنوبی بوشهر شدند.

علی گودرزی مدافع و محمد علی نعمتی دروازه بان فصل قبل خیبر نیز با نساجی قائمشهر به توافق رسیدند.
محمد ویزواری نیز در تمرینات آلومینیوم اراک حضور دارد و چنانچه موفق به جلب رضایت داود مهابادی شود، به این تیم ملحق می شود.

با توجه به این خیبری ها کمتر از 10روز دیگر در اولین بازی لیگ دسته یک باید با فولاد یزد در زمین حریف بازی کنند.

گویا گزینه اول سرمربی گری این تیم 'علی نیکبخت' سرمربی فصل قبل است که شناخت بیشتری از بازیکنان و نیز لیگ یک دارد.

علی نیکبخت با ابراز بی اطلاعی از وضعیت تیم، گفت: از شرایط باشگاه بی اطلاع هستم و تابه امروز قراردادی امضا نکرده ام.

وی اضافه کرد: 50درصد از مبلغ قرارداد فصل قبل را از این باشگاه طلب دارم که در صورت پرداخت آن و عمل به درخواست هایم برای تیم، اگرچه دیر شده است، اما به توافق خواهیم رسید.

وی به نبود اسپانسر در این تیم اشاره کرد و گفت: در صورت حمایت مالی از سازمان های دولتی در تیم، نتایج خوبی به دست خواهد آمد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی خیبر خرم آباد نیز گفت: درحالی اردوی آماده سازی یک هفته ای باشگاه خیبر در تهران برگزار شده است که از طرف هیچ سازمانی حمایت مالی نشده ایم.

ولی خسروی با بیان اینکه، مبلغ بدهی فصل گذشته باشگاه هشت میلیارد ریال است، گفت: بازیکنان غیر بومی فصل گذشته بصورت بازیکن آزاد از این تیم جدا شده اند.

وی ادامه داد: مبلغ 15میلیارد و400میلیون ریال کل هزینه باشگاه ورزشی خیبر در فصل گذشته بوده که از این مبلغ 7میلیارد و 500میلیون ریال به تیم برگشت داده شده است.

مربی تیم خیبر خرم آباد نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تمرینات تیم 10 روزی است آغاز شده و هنوز از نبود اسپانسر رنج می بریم.

کیانوش کهزادی، گفت: در شرایطی در فصل گذشته سند بقا تیم را در لیگ امضا کردیم که با حمایت استاندار لرستان و با تلاش بازیکنان و کادر فنی این مهم دست یافتیم.

وی ادامه داد: از مسئولان استانی درخواست داریم که بدون هیچ چشم داشتی از کمک به باشگاه دریغ نکرده و زمینه حضور موفق این تیم را در فصل آینده این باشگاه را فراهم آورند.

حریفان خیبر خرم آباد در فصل آتی لیگ یک را تیم های استقلال اهواز، راه آهن یزدان تهران، ملوان انزلی، پارس جنوبی جم بوشهر، فجر سپاسی شیراز، مس رفسنجان، خونه به خونه بابل، مس کرمان، نساجی مازندران، آلومینیوم اراک، نفت مسجد سلیمان، گل گهر سیرجان، ایران جوان بوشهر، فولاد یزد، بادران (پارسه) تهران، اکسین البرز و سپیدرود رشت تشکیل می دهند.
فصل جدید رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول فوتبال باشگاه های کشور از 17 مردادماه آغاز می شود.
منبع: ایرنا

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات