بازیکن سابق تیم ملی ایران گفت: تیم ملی که از لبنان شکست بخورد نمی تواند نام تیم ملی ایران را یدک بکشد!

  مهدی هاشمی نسب در پاسخ به سوالی مبنی بر مقایسه تیم ملی کنونی ایران با زمان بازیگری اش گفت: مگر الان تیم ملی داریم؟ تیمی که از لبنان شکست بخورد می توان اسم تیم ملی را یدک بکشد؟ فقط یک توپی هست که یازده نفر به آن ضربه می زنند و اگر وارد و دروازه شد شاهد خوشحالی میلیون ها نفر خواهیم بود اما بار دیگر باید مردم همه دست به دعا شده و امید به اتفاقات داشته باشیم تا راهی جام جهانی شویم زیرا تیم ملی وجود ندارد!

وی همچنین در خصوص کیفیت لیگ برتر ایران در فصل جاری او ۱۶ تیمی شدن آن در فصل آینده، اظهار کرد: لیگ فوتبال ایران قابل دو تیم بودن هم ندارد چه برسد به ۱۸ یا ۱۶ تیم زیرا مدیریت فوتبال به بیراه رفته پس ۱۶ تا ۶۰ تیم هم فرقی ندارد. باید به دنبال استعدادپروری، بهبود زیر ساخت ها و کنار رفتن رابطه ها در فوتبال باشیم و زمانی که مدیریت فوتبال کشورمان بر عهده خود جامعه فوتبال باشد شاهد پیشرفت خواهیم بود اما با این نحوه مدیریت و ورود افراد سیاسی به فوتبال کشورمان شاهد عقب گرد و نابودی فوتبال ایران خواهیم بود.

هاشمی نسب با بیان اینکه همین صداقت و رک گویی اش باعث شده اکنون تیم های فوتبال خواهانش نباشند، خاطرنشان کرد: بنده در فوتبال ایران از بزرگانی که زیر نظر آنها تجارب گرانبهایی کسب کرده ام. یاد گرفته ام که هیچ گاه از گفتن حقیقت ابایی نداشته باشم و آخرت خود را به این دنیای بی ارزش نفروشم.

بازیکن سابق تیم های پرسپولیس، استقلال و ابومسلم که بر سر تمرینات تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان حاضر شده بود، در خصوص وضعیت فوتبال هرمزگان تصریح کرد: فوتبال هرمزگان نیاز به زمان دارد تا با استان های سطح بالاتر همچون اصفهان، تهران و خوزستان رقابت کند چه از لحاظ زیر ساخت ها و چه از لحاظ نرم افزاری اما خوشبختانه نسبت به گذشته شاهد روند صعودی بهتری هستم.

هاشمی نسب در پایان درباره میزان احتمال بقای آلومینیوم هرمزگان در لیگ برتر گفت: آلومینیوم هرمزگان تیم خوبی است که از لیگ های پایه خود را به لیگ برتر رساند اما از ابتدای فصل کمی در رقابت با سایر تیم های رده بالای جدول جا ماند. این تیم در نیم فصل با یارگیری مناسب و هزینه مطلوب روندروبه رشدی داشت و به واسطه علاقه خاصی که به مردم هرمزگان دارم، امیدوارم در دو هفته پایانی شاهد بقای آلومینیوم در لیگ برتر باشیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات