امام جمعه بروجرد:

لرستان خبر: امام جمعه شهرستان بروجرد گفت: عملکرد سازمان تامین اجتماعی بروجرد در ارائه خدمات در بخش‌های مختلف پرداخت مستمری، بیمه بیکاری، بازنشستگی‌های زودتر از موعد، خدمات پزشکی و درمانی و ... در مجموع رضایت بخش و تحسین برانگیز است.

لرستان خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن ترابی در دیدار با رئیس و کارکنان سازمان تامین اجتماعی بروجرد به مناسبت گرامیداشت هفته تامین اجتماعی، خدمت به مردم در جامعه و نظام دینی و اسلامی را خدمت به خداوند عنوان و تصریح کرد: تامین رضایت ارباب رجوع به خصوص در ماه مبارک رمضان ثوابی دو چندان دارد.

 

حجت‌الاسلام ترابی افزود: مراکز درمانی این سازمان در شهرستان بروجرد در مقایسه با جمعیت 150 هزار نفری بیمه شده، این سازمان محدود بوده و نیاز به ارتقاء دارد.

 

امام جمعه بروجرد با اشاره به گستردگی جامعه هدف سازمان تامین اجتماعی، بیان داشت: به دلیل اینکه سرمایه‌های مردمی در این سازمان به کار گرفته می‌شود، بیمه‌شدگان آن انتظار دریافت خدمات بهینه و مطلوب‌تری نسبت به سایر ارگان‌ها دارند.

 

حجت‌الاسلام ترابی اضافه کرد: تامین منابع مالی این سازمان در سال‌های گذشته و سرمایه‌گذاری در این زمینه، بخشی از کسری بودجه‌های جدید این سازمان را تامین کرده است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مطالبات 33 میلیارد تومانی سازمان تامین اجتماعی بروجرد، گفت: برای وصول این مطالبات باید ساز و کار و راهکار‌های لازم اتخاذ شود.

 

امام جمعه بروجرد ادامه داد: شهرداری با بدهی 20 میلیارد تومانی خود به این سازمان یکی از بزرگ‌ترین بدهکاران در بروجرد است.

 

حجت‌الاسلام ترابی اضافه کرد: وجود حدود 800 نیروی مازاد در شهرداری بروجرد که عمدتا در بخش‌های کارمندی به کار گرفته شده‌اند، این نهاد را در تامین هزینه بیمه کارکنان خود با مشکل مواجه کرده است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات