15 مهرماه تا 15 آبان ماه /

لرستان خبر: کارشناس مرکز مشاوره دانشگاه لرستان از اجرای طرح پایش سلامت دانشجویان دانشگاه خبر داد. این طرح برای دانشجویان ورودی جدید دانشگاه از 15 مهرماه تا 15 آبان ماه اجرا می‎شود.

لرستان خبر،'علی حقی زاده ' روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: طرح پایش سلامت، دانشجویان ورودی جدید دانشگاه از 15 مهرماه تا 15 آبان ماه اجرا میشود.
 

وی با اشاره به اینکه طرح پایش سلامت دانشجویان ورودی جدید دانشگاه لرستان در سال های گذشته همزمان با ثبت نام دانشجویان انجام میشد،افزود :این طرح امسال از 15 مهرماه تا 15 آبان ماه اجرا میشود.
 

وی تصریح کرد: همزمان با ثبت نام، دانشجویان ورودی جدید پیگیر مسائل مربوط به ثبت نام و اسکان در خوابگاه ها هستند به همین دلیل به خاطر رفاه حال دانشجویان زمان اجرای طرح پایش سلامت به 15 مهرماه موکول شده است.
 

وی اظهار کرد: طرح پایش سلامت به منظور تعیین وضعیت کلی بهداشت روانی و جسمانی دانشجویان ورودی جدید دانشگاه های تابع وزارت علوم توسط مرکز مشاوره دانشجویی و خانه سلامت دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی اجرا میشود.
 

حقیزاده با بیان اینکه در این طرح از بعد سلامت جسمانی به بررسی فشار خون، وزن، سلامت دهان و دندان، بینایی و بیماری های خاص پرداخته میشود، گفت: برای تعیین وضعیت کلی بهداشت روانی دانشجویان ورودی جدید نیز پرسش نامهای در اختیار آن ها قرار داده می شود که اطلاعات این پرسش نامه ها جهت تجزیه و تحلیل به مرکز مشاوره وزارت علوم ارسال می شود.
 

کارشناس مرکز مشاوره دانشگاه لرستان تصریح کرد: پس از تجزیه و تحلیل اطلاعات موجود در پرسشنامه ها در صورتی که دانشجویانی نیاز به مشاورههای روانی داشته باشد، به مرکز مشاوره دانشگاه دعوت و برنامه ریزیهای لازم جهت رفع مشکلات آن ها صورت میگیرد.
 

حقیزاده اظهار کرد: تمام اطلاعاتی که از طریق اجرای این طرح جمعآوری میشود، به صورت محرمانه در مراکز مشاوره دانشجویی دانشگاه ها نگهداری میشود.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات