رئیس بهداشت و درمان دورود:

لرستان خبر: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دورود گفت: پایگاه اهداء خون دورود در حال حاضر با تأمین مکان مودنیاز، این مرکز به پزشک و تجهیزات نیاز دارد که در صورتی که سازمان انتقال خون در این جهت اقدام کند، این مرکز راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش لرستان خبر، محسن قیطاسوند شامگاه چهارشنبه در شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان دورود اظهار داشت: یکی از خیران شهرستان دورود در راستای احداث پایگاه اهداء خون مکانی را وقف کرده است.

 

وی افزود: با توجه به پیگیری‌ها و جلسات انجام شده برای احداث پایگاه اهداء خون، در حال حاضر با تأمین مکان مودنیاز، این مرکز به پزشک و تجهیزات نیاز دارد که در صورتی که سازمان انتقال خون در این جهت اقدام کند، این مرکز راه‌اندازی می‌شود.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان دورود عنوان کرد: با توجه به وجود مشکلات بهداشتی در برخی نقاط شهر دورود و نیز اقداماتی که از سوی شهرداری در این راستا انجام شده است، لازم است این اقدامات تکمیل شود.

 

وی تصریح کرد: بر این اساس حریم رودخانه "تیره" دوورد نیازمند پاکسازی و ساماندهی است، از سوی با توجه به احتمال انتشار بیماری در برخی نقاط شهر نیاز است که کانال روباز منطقه انگشته این شهرستان ساماندهی شود.

 

قیطاسوند بیان کرد: با توجه به فرارسیدن فصل گرما و لزوم پیشگیری از بیماری به‌ویژه بیماری التور، آمادگی لازم برای اقدامات پیشگیرانه در این شهرستان وجود دارد.

 

ماشاءالله نعمتی، فرماندار دورود در این نشست اظهار داشت: با توجه به اعتراض شهروندان نسبت به وضعیت کنونی زباله در حریم پل فلزی، ضروری است که ساماندهی و جمع‌آوری آن انجام شود.

 

وی افزود: در سال گذشته با همکاری دستگاه‌‌های اجرایی کار دفن ضایعات آزبستی انجام شد که لازم است این روند ادامه‌دار بوده و نیمه‌کاره رها نشود.

 

فرماندار دورود بیان کرد: برخی کشاورزان غیربومی با استفاده از کشت‌های آب‌دوست سبب تخریب منابع آب و خاک می‌شوند که در این زمینه سازمان جهاد کشاورزی اقدام جدی انجام دهد.

 

وی عنوان کرد: فروش غیرمجاز ماهی تازه توس طدست‌فروشان در شهر دیده می شود که دامپزشکی باید با جدیت و با همکاری نیروی انتظامی ورود پیدا کند.

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات