رئیس اداره راه و شهرسازی بروجرد:

لرستان خبر: رئیس اداره راه و شهرسازی بروجرد گفت: بیمارستان آیت‌الله بروجردی با پیشرفت فیزیکی 65 درصدی برای تکمیل به 18 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش لرستان خبر، حبیب جمشیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان بروجرد اظهار داشت: بیمارستان آیت‌الله بروجردی برای تکمیل به 18 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

 

وی به بیمارستان 220 تخت‌خوابی بیمارستان آیت‌الله بروجردی اشاره کرد و افزود: تاکنون در راستای احداث این پروژه 12 میلیارد تومان هزینه شده است که در صورتی که اعتبار باقی‌مانده تأمین شود، می‌توان این بیمارستان را تا پایان سال 94 به بهره‌برداری رساند در حالی که تأمین تجهیزات آن نیز به اعتباری معادل 50 میلیارد تومان نیاز دارد.

 

رئیس اداره راه و شهرسازی بروجرد عنوان کرد: درراستای احداث یک مجتمع 18 کلاسه در سایت مسکن مهر بروجرد، اداره راه و شهرسازی اعتباری معادل 840 میلیون تومان را متعهد شده تا به سازمان نوسازی مدارس و در طی دو مرحله پرداخت کند.

 

وی از تشکیل کارگروهی در راستای رفع مشکلات آسانسورهای مسکن مهر بروجرد خبرداد و تصریح کرد: یکی از مشکلات در زمینه آسانسورها، هزینه بالای خرید آن‌ها و به طور نقد است و دیگر مشکل ارتفاع کوتاه سقف آن‌ها است که باید با رعایت استانداردسازی مشکل برطرف شود.

 

جمشیدی از احداث فاز نخست ورزشگاه 15 هزار نفری بروجرد خبرداد و بیان کرد: فاز نخست این ورزشگاه در قالب پنج هزار نفر بوده که با صرف هزینه سه میلیارد تومانی پیشرفت فیزیکی 20 درصدی داشته است.

 

وی به تکمیل سالن بوکس شهید نورایی اشاره و خاطرنشان کرد: یکی دیگر از پروژه‌های این اداره سالن بوکس شهید نورایی است که تنها کار محوطه‌سازی و دیوارهای آن باقی‌مانده و مجموعه سالن آن‌ها تکمیل است.

 

انتهای پیام/پ

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات