رئیس دانشگاه آزاد الیگودرز:

لرستان خبر: رئیس دانشگاه آزاد واحد الیگودرز گفت: در راستای ارائه خدمات آزمایشگاهی به مردم بخش کلینیک آزمایشگاهی در دانشگاه الیگودرز به‌زودی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش لرستان خبر، خلیل غفاری ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان الیگودرز اظهار داشت: تعداد دانشجویان مشغول به تحصیل در این واحد دانشگاهی سه هزار و 650 دانشجو است.

 

وی تعداد رشته‌های تحصیلی این دانشگاه را 91 رشته عنوان کرد و افزود: این دانشگاه در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشجوی مشغول به تحصیل دارد.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز بیان کرد: امسال دانشگاه واحد الیگودرز در رشته‌های تحصیلی علوم آزمایشگاهی شامل رادیولوژی، فوریت‌های پزشکی، آی‌تی در سلامت، بیهوشی، اتاق عمل، مامایی، پرستاری و تغذیه دانشجو می‌پذیرد.

 

وی به تلاش و همکاری نماینده مردم الیگودرز با این دانشگاه در جذب رشته‌های علوم آزمایشگاهی، تصریح کرد: ورود و فعالیت در حوزه سلامت از جمله اولویت‌های این واحد دانشگاهی در الیگودرز است.

 

غفاری از به بهره‌برداری رسیدن یادمان شهدای گمنام دانشگاه الیگودرز در هفته دفاع مقدس خبرداد و خاطرنشان کرد: یادمان دو شهید گمنام این دانشگاه طراحی و در حال ساخت است که به زودی نصب می‌شود.

 

وی ارائه خدمات  بهداشتی را از فعالیت‌های این دانشگاه برشمرد و عنوان کرد: این دانشگاه آموزش و تربیت نیروی انسانی مورد نیاز منطقه را در اولویت‌های کاری خود قرار داده است.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز گفت: در راستای ارائه خدمات آزمایشگاهی به مردم بخش کلینیک آزمایشگاهی در دانشگاه الیگودرز راه‌اندازی می‌شود.

 

انتهای پیام/پ

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات