رئیس دانشگاه آزاد بروجرد:

لرستان خبر: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد گفت: کلینیک دندانپزشکی بروجرد با داشتن پنج طبقه و تجهیزات منحصر به فرد همزمان با هفته دولت افتتاح می‌شود.

به گزارش لرستان خبر، احمد سیف ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه شهرستان بروجرد اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد بزرگترین دانشگاه آزاد اسلامی غرب کشور محسوب می‌شود.

 

وی افزود: انشگاه آزاد اسلامی بروجرد پروژ‌ه‌های اجرا شده خود را با هزینه‌های اختصاصی اجرا نموده است که در این زمینه تنها شهرداری بروجرد با اهدای زمین 10 هزار مترمربعی برای کلینیک بیماری‌های خاص و نیز بنیاد بیماری‌های خاص با تهیه تجهیزات درمانگاه این کلینیک همکاری داشته‌اند.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد عنوان کرد: کلینیک بیماری‌های خاص بروجرد با دارا بودن بخش‌هایی نظیر شیمی درمانی، آزمایشگاه، دیالیز و تالاسمی آماده بهره‌برداری است که به‌زودی برای خدمت‌رسانی به شهروندان افتتاح می‌شود.

 

وی تصریح کرد: تمامی هزینه خدمات ارائه شده در کلینیک بیماری‌های خاص این شهرستان با احتساب دفترچه‌های بیمه پرداخت می‌شود و هیچ هزینه‌ای را بیمار متحمل نمی‌شود.

 

سیف بیان کرد: همزمان با هفته دولت خوابگاه شماره دو این دانشگاه با ظرفیت پذیرش 420 دانشجو افتتاح می‌شود.

 

وی از افتتاح کلینیک دندانپزشکی بروجرد در هفته دولت خبرداد و خاطرنشان کرد: این کلینیک در مساحتی بیش از شش هزار مترمربع و با اتخصیص اعتباری معادل 18 میلیارد تومان احداث شده است.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد گفت: اتاق لیزر، بخش‌های اداری، جراحی فک و صورت، اطفال، ارتودنسی و تشخیص و کلینیک ویژه از جمله بخش‌های این کلینیک هستند.

 

وی افزود: این کلینیک در مدت یک سال و در پنج طبقه و با تجهیز شش ماهه احداث شده است و قابلیت نصب 220 یونیت داندانپزشکی را دارد، در حال حاضر 134 یونیت نصب شده است.

 

انتهای پیام/پ

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات