تکرار استخدامی های بی بلیت در دولت یازدهم:

اشتغال دغدغه ثابت خانوادگان ایرانی به خصوص مناطق محروم که همیشه در دیدارهای مسئولان با مردم این مسئله به کرات مطرح می شود.

به گزارش لرستان خبر، اشتغال دغدغه ثابت خانوادگان ایرانی به خصوص مناطق محروم که همیشه در دیدارهای مسئولان با مردم این مسئله به کرات مطرح می شود.

آزاد شدن سیستم نظام آموزش عالی در مدرک گرایی باعث شده تعداد زیادی از جوانان که چند سال گذشته به امید اشتغال تحصی کرده اند و متحمل سختی و صرف هزینه شده اند ،امروز فقط نظاره گر استخدامی های بی ضابطه در ادارات باشند.

 متاسفانه در این میان مسئله اشتغال به اهرمی برای برخی ها برای باج خواهی سیاسی تبدیل شده و خانواده ها هم مجبور هستند در این خصوص همکاری کنند.

 "روحانی رئیس جمهورپس چند روز پس از انتخابش به عنوان رئیس جمهور در کنفرانس خبری با انتقاد از استخدامی های افسارگسیخته دولت دهم عنوان کرد: ﻣﺒﻨﺎﻱ ﻣﺎ در استخدامی ها ﺷﺎﻳﺴﺘﻪ ﺳﺎﻻﺭﻱ   ﻭ ﺍﻟﺒﺘﻪ افرادی ﻛﻪ ﺑﺪﻭﻥ ﺑﻠﻴﺖ ﻭ ﺍﺗﻮﺑﻮﺳﻲ ﺁﻣﺪﻩ ﺑﺎﺷﻨﺪ،ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ﺭﻓﺖ."

 حالا پس از سه سال از عمر دولت روحانی،متاسفانه شاهد تکرار استخدامی های بی ضابطه در ادارات هستیم که شهرستان پلدختر در این میان به سکویی برای پرتاب نیروهای غیر بومی و نیروهایی که به سفارش یک شخص سیاسی به استخدام در آمده اند شده است.

البته استخدامی بی ضابطه ادارات پلدختر که با استفاده از بند پ و سفارش های کت وشلواری های مسئول انجام می شود در قالب شرکتی و به صورت آبدارچی پس از چند ماه فعالیت و یاد گرفتن زیر و بم کار ،پلدختر را به مقصد محل زندگی خود ترک می کنند که این ظلم بزرگی در حق جوانان تحصیل کرده این شهرستان که تعداد آنها قابل شمارش نیست زیرا هر خانواده یک یا دو فرزند تحصیل کرده بیکار دارد.

گویا  مدیران شهرستانی هم در برخی از مواقع نسبت به این ضایع کردن حقوق جوانان  هویزه ثانی در قبال مدیران کل استانی خود بی تفاوت هستند و فقط نظاره گر می شوند.

منبع بیان روز

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات