مدیر آموزش و پرورش پلدختر:

مدیر آموزش و پرورش پلدختر گفت: جاده دسترسی به هنرستان فنی حرفه ای شهید چمران واقع در منطقه کوی بسیجیان با گذشت چندین سال آسفالت نشده و برای دانش آموزان و خانواده ها مشکلاتی ایجاد کرده است.

به گزارش لرستان خبر ،علیرضا افتخاری روزدو شنبه در جمع خبرنگاران شهرستان پلدختر اظهار داشت: خانواده های دانش آموزان برای دسترسی به هنرستان فنی حرفه ای باید تاکسی دربست کرایه کنند .
وی با بیان این که آسفالت جاده دسترسی به هنرستان مطالبه اصلی آموزش و پرورش و مردم شهر پلدختر از شهرداری است افزود: نامناسب بودن این جاده که  مشکل همیشگی خانواده ها در رفت و آمد دانش آموزان و صرف هزینه آنها را با مشکلات عدیده ای مواجه ساخته است .
مدیر آموزش و پرورش بیان کرد: با این وجود امکان سرویس دهی مستقیم به دانش آموزان مقدور نمی باشد که در این خصوص نیاز است که  شهرداری به مسئله ورود پیدا کند .
وی عنوان کرد: آموزش و پرورش این شهرستان  از سهم پنج درصدی درآمدهای صدور  پروانه ساخت شهرداری محروم و بی بهره است.
افتخاری گفت : بر اساس قانون شهردار می بایست از درآمد عوارض خود پنج درصد سهم را به آموزش و پرورش پرداخت کند که شهرداری تا کنون تنها یک میلیون و 200 هزار ریال به این اداره پرداخت نموده و دلیل این امر را نبود ساخت و ساز و مشکلاتی از این قبیل می داند .

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات