فرماندار پلدختر:

فرماندار پلدختر گفت: 40 پروژه عمرانی هفته دولت امسال در شهرستان پلدختر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش لرستان خبر نورالدین درمنان ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان پلدختر اظهار داشت: هم‌زمان با هفته دولت 40 پروژه عمرانی به بهره‌برداری می‌رسد که برای اجرای این طرح‌های 320 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: هفته دولت یادآور شهادت 2 تن از رادمردان ایران یعنی شهیدان سرافراز رجایی و باهنر است که ایام این هفته فرصت مغتنم، مهم و ارزنده‌ای برای مسئولان دستگاه‌های دولتی است که بتوانند تحولات و پیشرفت‌های حوزه کاری خود و خدمات و دستاوردهای دستگاه‌های دولتی را توسط نشریات محلی و رسانه‌ها برای اطلاع مردم بیان کنند.

فرماندار پلدختر عنوان کرد: دولت تدبیر و امید موفقیت‌های بسیاری در هفته دولت داشته که ثبات اقتصادی، تحول نظام سلامت و به نتیجه رساندن برجام مهم‌ترین دستاوردهای عملکرد دولت بوده  که مدیران در این هفته برای ارائه و بیان عملکرد دستگاه‌های اجرایی به مردم تلاش کنند.

وی بیان کرد: مدیران دستگاه‌های دولتی شهرستان موظف‌اند با ارائه آمار دقیق، اقدام‌های صورت گرفته از سوی دولت تدبیر و امید را صادقانه برای مردم بیان و بازگو کنند.

درمنان از رسانه‌ها به‌عنوان بازوی توانمند و اثرگذار برای اطلاع‌رسانی در راستای عملکرد دولت نام برد و تصرح کردی: خبرنگاران پل ارتباط بین مردم و مسئولان هستند و مسئولان باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده لازم را ببرند. از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان انتظار می‌رود در هفته دولت یار و یاور دولتمردان در انعکاس عملکرد و خدمات دستگاه‌های دولتی باشند و با اطلاع‌رسانی خود پل‌های ارتباطی دولت و مردم را مستحکم کنند.

انتهای پیام/

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات