جلسه توجیهی سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال 95 پلدختر با حضور فرماندار ، دهیاران و بهورزان روز چهارشنبه در سالن اجتماعات فرمانداری پلدختر برگزار شد .

به گزارش لرستان خبر، فرماندار پلدختر در این جلسه گفت: سرشماری نفوس و مسکن یکی از رویدادهای ملی کشور بوده و برنامه ریزی اثر بخش برای توسعه کشور با در دست بودن آمار و اطلاعات دقیق میسر است .

نورالدین درمنان با بیان این که آمار دقیق سرشماری از بازوهای مهم اعمال قدرت در سطح دنی است افزود: پایه و اساس برنامه ریزی کشور ارایه آمار دقیق سرشماری  است و کسب این مهم رسیدن به توسعه است .

وی بر ضرورت پر کردن دقیق فرم های اینترنتی تاکید کرد و گفت: توسعه پیشرفت شهرستان مبتنی بر ارایه آمار دقیق در سرشماری نفوس و مسکن است .

وی سرشماری را از لحاظ دستیابی به اطلاعات دقیق و جامع خانوارها را بسیار حائز اهمیت دانست و بر فرهنگ سازی در جهت مشارکت مردم در این سرشماری و همچنین ارایه اطلاعات صحیح و راستی آزمایی تاکید کرد .

فرماندار پلدختر گفت : همکاری دقیق با ماموران سرشماری نفوس و مسکن از اهمیت بسزایی برخوردار است و بخشداران با دهیاران هماهنگی کنند تا وقتی ماموران آمار به روستاها می روند سرشماری دقیق صورت گیرد .

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات