از شایعات تا واقعیات؛

داستان « نامه 408» در استان لرستان جنجالی به پا کرده به طوریکه فرماندار دستور شناسایی خانواده های شهدا نقد کننده را صادر کرد.

به گزارش لرستان خبر، هر چه به ماراتن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری که ان شاالله با تمام قدرت و با عزت تمام موجب اقتدار مضاعف نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد نزدیکتر می شویم حساسیتها و نفس گیر شدن عرصه رقابتها بیشتر و بیشتر می شود.

در این بین به مانند تمامی دوره ها، انتخابات کوهدشت لرستان رنگ و بوی دیگری دارد و قطعاً باز هم مردم ولایتمدار و شهیدپرور این دیار به مانند دیگر عرصه های انقلابی، حضوری حماسی و بی بدیل از خود نشان خواهند داد.

 در روزهای اخیر خبری در رسانه های استانی درج شد که بازتاب گسترده ای در محافل و مجالس سیاسی به جای گذاشت و موافقان و مخالفانی را در سطح شهرستان کوهدشت و استان لرستان داشت.

از مخالفلان این خبر فرماندار شهرستان کوهدشت است که در جلسه شورای اداری شهرستان نیز واکنش تندی به آن داشت.

و اما آن خبر جنجالی، «نامه ۴۰۸ » خانواده شهید به آیت الله جنتی دبیر محترم شورای نگهبان بود، که در آن به چیدمان و جانبداری یکسویه هیأت نظارت شهرستان به نفع کاندیدایی خاص اشاره شده بود؛

 درج این خبر کافی بود که حجم گسترده ای از مخاطبین با کامنتهای خود، همسویی و همراهی شان را با این نامه اعلام نمایند و از سویی دیگر موضع گیری مقابل آن که متن و فحوای نامه را نادرست می دانند را در پی داشته باشد تا بدانجا که فرماندار شهرستان در حضور نماینده شهرستانهای کوهدشت و رومشکان نسبت به آن به شدت موضع گرفته و از اساس انتساب آن را به خانواده های شهدا کذب برشمرد و در ادامه هشدارهای خود را نثار سایتها و ... که این خبر را درج کرده اند نماید!!

فرماندار کوهدشت با حالتی برافروخته در جلسه گفت: از ریاست بنیاد شهید می خواهم که این امضاها را بررسی نمایند از نظر حقوقی این مساله قابل پیگیری است و این امضاها برای یک نفر است که این یک نفر را هم می شناسیم.

وی ادامه داد:از بنیاد شهید می خواهیم مدیر این سایت را بخواهد و امضاها را ببیند که این خانواده شهدا که از هیات نظارت و اجرایی  دلخورند چه کسانی هستند؟

کار به این جا ختم نشد و مسولان استانی و شهرستانی از یکی از سایت های محلی که به این خبر را از خبرگزاری منتشر کننده بازنشر کرده شکایت کرد.

مسولان شهرستان در اقدام بعدی از خبرگزاری منتشر کننده و کانل های دیگر دنبال فهمیدن اسامی 408 نفر بودند ولی تاکنون به جایی نرسیدند.

خبرگزاری منتشر کننده خبر هم با تائید وجود نامه 408 خانواده شهید گفت این نامه وجود دارد و علی رغم اصرار برخی ها برای منشتر شدن اسامی این کار انجام نمی شود.

جالبتر آنکه شایع شده عده ای در کوهدشت در تقابل با این نامه و از موضع شبه تهدید به....!!! دستور دادند که نامه ای را با نام تعدادی از خانواده های شهدا برای خنثی کردن این نامه، خطاب به دبیر محترم شورای نگهبان تنظیم و ارسال نمایند.

این اتفاقات در حالی رخ می دهد که در روزهای اخیر در چند شهرستان استان انتقاداتی به چینش هیئت های اجرایی و نظارت از سوی جریانات سیاسی مطرح شده است.

نویسنده: ماهان محمدی

 

لینک نامه خانواده 408 شهید

**** ابراز نگرانی جمعی از مردم لرستان درباره هیئت های نظارت و اجرایی استان

 

 

 

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • احمد

    سلام بر بچه های حزب الهی و زحمتکش لرستان خبر

  • جواد سوری

    آیا میخواهند بگویند که جریان هیئت نظارت به نفع آقای م نیست؟!!

    آیا میخواهند بگویند که آقای ف حامی آقای م نیست؟!!

    ....چند ماه پیش در جلسه افتتحاح یک مدرسه خیریه توسط آقای اسماعیل دوستی عضو شورای شهر تهران و با حضور نماینده شهرستان آقای ملکشاهی طوری آقای دوستی از آقای ملکشاهی حمایت نمودند که کم مانده بود آقای د و آقای ف دست آقای م را بلند کرده و ایشان را معرفی میکنند.

    نکند آقای فرماندار ما را دراز گوش فرض کرده اند؟

    آقای فرماندار محمدی بگویند که اصلا فلسفه آمدن ایشان به کوهدشت چه بود؟

    مگر غیر از این بود که ایشان تنها در چند روز مانده به انتخابات و در ایامی که تغییر فرمانداران تا حد زیادی ممنوع می باشد به فرمانداری کوهدشت می آیند؟ آنهم فرمانداری بازنشسته که درحال طلا فروشی در الشتر و کار اقتصادی می بود.

    آقایان شما بگویید فلسفه آمدن اینچنین فرمانداری در آنچنان زمانی نزدیک به انتخابات و آنهم فرمانداری بازنشسته شده که چندین سال پیش در کوهدشت امتحانش را پس داده بود و مشغول طلافروشی میبود چه میتواند باشد؟!!

    • علی

      معلومه دیگه دوست من چون بازار طلا در رکود به سر میبرد و افت سرمایه به همراه داشت ایشان برای جبران مافات تشریف آوردن

  • احمد رئیسوند

    در جریان انتخابات ....به عنوان نماینده انتخاب شدند آیا آقای .... از خداوند نمی ترسند؟ نه واقعا از قیامت چیزی برای ایشان اهمیت دارد

  • علی بازوند

    امروز تیمی از شورای نگهبان برای پیگیری این نامه به کوهدشت و رومشکان آمده اند.

    بازرسین محترم نه تنها در مورد این قضیه تحقیق نمایید بلکه از مردم کوهدشت و رومشکان بخصوص کسانی که در حوزه دو راه بازوند بوده اند بپرسید که در دور قبل چه بلایی بر سر .... آمد؟

    ................................

    از حضور قضاتی که بدون دلیل و بدون دعوت وارد شهرستان های کوهدشت و رومشکان شده اند بپرسید

    این قضات در روز انتخابات در کوهدشت چه می کردند؟

    آیا این قضات ناخوانده به تمام شهرهای ایران رفته اند یا فقط برای کوهدشت و شهرستان هایی که نامزد انتخابات آن شهر از ...بوده است رفته اند؟؟
    خواهشا تایید کنید

  • جواد

    سلام متاسفانه در استان خفقان زیادی وجود دارد و هرکسی کوچترین نقدی کند دوستان او را دادگاهی می کنند؛ هرکسی را به دلیلی

    دوستان دوست دارند فقط ازشون تعریف بشه

    از جناب مهندس بازوند می خواهیم به مدیرانشون یاد بدهند قدری نقدپذیر باشند

    دیگه تهدید خانواده شهدا چرا؟

  • فعال سیاسی

    متاسفانه جناب فرماندار خیلی تند هستند و تحمل نقد را ندارند و بعد هم این نقد واقعیت دارد

    راستی این فرماندار تو همایش اصلاح طلبان کوهدشت که مدیر ارشاد استاتن به علما توهین کرد هم حضور داشت و سخنرانی کرد

    به نظرم مهندس بازوند بهتره ایشون رو برکنار کنند

  • رسول میرزایی

    آقای بازوند زمانی که شما برای استانداری استان لرستان انتخاب شدید ما خیلی خوشحال شدیم چون دوستان و سیاسیون شما را استانداری نخبه معرفی نمودند اما نمیدانم چرا محمدی را برای کوهدشت انتخاب نمودید؟
    آیا از جو کوهدشت بی خبر بودید؟ بعید میدانم؟
    آیا از عملکرد محمدی در سالهای پیش در کوهدشت خبر نداشتید؟ بعید میدانم!
    آیا از رفتار آقای محمدی در انتخابات چندین سال پیش کوهدشت نشنیده بودید که چگونه با عصبانیت در فرمانداری کت خود را بیرون آورده بود و حریف میطلبید؟ بازهم بعید میدانم!
    من از شما دوستان و کاربران میپرسم حکمت تغییر فرماندار در چند روز مانده به انتخابات دور قبل کوهدشت چه می تواند باشد؟!!

  • دلسوزانه به آقای استاندار بازوند

    آقای بازوند بیا و آبروی خود را بخر و بگذار در روز قیامت در پیشگاه حق سرت را بتوانی مقداری بالا بگیری.
    آقای بازوند فرمانداری را که در دم انتخابات به کوهدشت دادی در دم انتخابات ور دار. نگذار اتفاقات دور قبل برای کوهدشت پیش بیاید.
    خود بهتر میدانی جو کوهدشت با بقیه شهرستان ها تفاوت دارد و اگر در کوهدشت اشتباهی صورت بگیرد طبعات آن به چشم خیلی ها میرود و برای شما از همه بیشتر بد خواهد شد.
    آقای بازوند خدا شاهد است دوستت دارم و از سر دلسوزی و عمری در کوهدشت بودن این توصیه برادرانه از جنس دلسوزی جبهه ها را به شما کردم.

  • هه

    من خودم دیدم در جریان سیلاب کوهدشت و بازرسی استاندار محترم و بزرگوار آقای بازوند از سوار شدن آقای فرماندار کرم محمدی در خودرو خودش جلوگیری کرد.

  • دانشجو

    فرماندار محترم، قایل به انتقاد از دولت تدبیر و امید نبوده و بارها در جلسات اعلام نموه که ما مدیر منتقد(نه مخالف) دولت نمی خواهیم. اخلاق وی از عکس ایشان کاملا مشخص است.

  • پاپیل

    اگه نیازه تاخانواده های ایثارگردیگرشهرستانهابیاییم وبارمز یازهرا(س)فرماندارروعوض کنیم

    • ناشناس

      واقعاازخدانمی ترسیده این همه اهانت به فرمانداری می کنیدکه واقعادلسوزنظام و شهر مان است او یادگار هشت سال دفاع مقدس است هرزمانی مشگلی برای شهرمان پیش اومده دلسوزانه تلاش کرده مگرآتش سوزی فرخ آبادرافراموش کرده اید که از ناحیه پامصدوم شد یاهمین سیلاب اخیرهمانندیک کارگرتلاش میکرد من اطمینان دارم امضاءکنندگان هم خانواده ی شهدانیستندآنهاخیلی حق شناسندوفهیم این کارهارالطفاتکرارنکنیدکه دلسوزان دلسرد میشوند

نظرات