امام جمعه کوهدشت در گفت و گو با لرستان خبر:

امام جمعه کوهدشت گفت: کارهای اصلی و مشکلات اساسی در کوهدشت رها شده و در حالی که در یکسال اخیر حدود 75 خودکشی داشته ایم و این مدیران به جای حل مشکلاتی مانند بی کاری که باعث این مسائل می شوند سراغ این حرف ها می روند.

حجت الاسلام طهماسبی در گفت و گو با لرستان خبر گفت: این گونه مسائل نشان می دهد که علیرغم این که دولت کنونی خود را دولت اعتدال نامیده است اما در استان لرستان اعتدال رعایت نمی شود و جریانی به جای حل معضلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به این مسائل دامن می زنند.

 

امام جمعه کوهدشت ادامه داد: در حالی که مقام معظم رهبری خطاب به مسئولان بر فراجناحی عمل کردن تاکید دارند و رییس جمهور هم  دم از اعتدال می زنند در این استان به علت عدم مشورت چنین مسئولانی روی کار می آیند.

 

وی اضافه کرد: متاسفانه در کوهدشت این همایش اول نیست و هر روز با عناوین مختلف همایش هایی برگزار می شود و این گونه به بزرگان توهین می شود.

 

حجت الاسلام طهماسبی با اشاره به مشکلات شهرستان کوهدشت عنوان کرد: کارهای اصلی و مشکلات اساسی در کوهدشت رها شده و در حالی که در یکسال اخیر حدود 75 خودکشی داشته ایم و این مدیران به جای حل مشکلاتی مانند بی کاری که باعث این مسائل می شوند سراغ این حرف ها می روند.

 

امام جمعه کوهدشت گفت: توهین به شخصیت های ممتازی همچون آیت الله علم الهدی غیر از خوشحال کردن آمریکا و اسراییل هیچ چیزی به دنبال ندارد.

 

وی ادامه داد: در حالی که در حال حاضر باید به معضلات جامعه پرداخته شود این گونه همایش ها کاملا سیاسی است و به نوعی مقدمه چینی برای انتخابات است.

 

حجت الاسلام طهماسبی اظهار کرد: ما از این گونه صحبت ها ناراحتیم و در شرایطی که دشمن دائم به دلایل واهی کشور عزیزمان را تهدید و تحریم می کند این اعمال تنها وحدت را برهم می زند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات