بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان خراسان‌رضوی به سخنان حنان:

دشمنان کوردل نظام هرگز به اهدافشان نخواهند رسید/لزوم واکنش نمایندگان مجلس

به گزارش لرستان خبر، جامعه اسلامی دانشجویان خراسان رضوی در پی توهین مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان لرستان به آیت‌الله علم‌الهدی بیانیه‌ای را به شرح زیر منتشر کردند،که به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم

 «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»

درود خداوند بر رسول گرامی اسلام (ص)، اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، علمای مجاهد به خصوص امام راحل و امام خامنه‌ای (حفظه الله) و شهدای اسلام که با تبیین حقیقت در برهه‌های مختلف تاریخ اسلام بیداری و بصیرت را به امت اسلام بخشیدند.

در طول تاریخ همواره عده‌ای سعی داشته‌اند با سوء استفاده از این هدف و منش مقدس به تحریف حقایق مبرهن بپردازند و غالباً برای نیل به اهدافشان -که‌گاه از فقر معلومات و شناخت لازم نشأت گرفته و‌ گاه با علم به مسائل و با هدف مشخص صورت می‌پذیرد – از ابزار فریاد و موج سواری بر هیاهوی افراد ناآگاه بهره ببرند.

با خبر شدیم یکی از عناصر امروزی این جریان تاریخی که چند وقتی است عرصه سیمرغ را جولانگه خود گمان کرده‌اند و با کج فهمی از مفهوم مقدس آزادی بیان – که یکی از نتایج دوره هشت ساله مدعیان اصلاح طلبی است – هرآنچه با منطق منحرفشان مطابق است به زبان می‌رانند، به خود اجازه داده است تا با آن ادبیات نابخردانه عبارات شایسته خود و همفکرانش را درباره عمار رهبری و پدر معنوی دانشجویان انقلابی و ولایی مشهد مقدس، حضرت آیت الله علم الهدی بر زبان براند.

این گزاف گویی‌ها ارزش آن را ندارد که ثانیه‌ای از وقت افسران جوان جبهه مقابله با جنگ نرم دشمن را به خود اختصاص دهد، لیکن حسب وظیفه روشنگری جریان دانشجویی بر خود فرض می‌دانیم که از یار مخلص مقام معظم رهبری، امام جمعه بصیر و با صلابت مشهد مقدس که همواره با تدابیر ایشان در خراسان رضوی نقشه‌های بدخواهان اسلام و انقلاب نقش بر آب شده است و بحمدالله خاری در چشم معاندین کوردل هستند و مصلحت اسلام و انقلاب را خیلی بهتر از جناب حنان و امثال ایشان می‌دانند، دفاع کنیم.

خطابه‌های صریح و محکم ایشان در دفاع از شئونات اسلامی در نماز جمعه مشهد و روشنگری مثال زدنی ایشان چه در نماز جمعه و تریبون‌های رسمی و چه در جلسات هفتگی تفسیر قرآنشان و چه در سایر محافل رسمی و غیر رسمی خراسان رضوی و کشور شخصیتی کم‌نظیر از ایشان در خاطر مردمان سرزمین خورشید حک کرده است و شاید همین قاطعیت در دفاع از فرهنگ ناب اسلامی و ایستادگی در برابر ایجاد رخنه‌های فرهنگی باعث عصبانیت عده‌ای معلوم الحال شده است.

دانشجویان بیدار دانشگاه‌های خراسان رضوی با اقتدا به امام جمعه انقلابی و حکیم مشهد مقدس و با پیروی از هدایت‌های ایشان، هوشمندانه به وظیفه بصیرت افزایی خود عمل می‌کنند و نخواهند گذاشت منفعت طلبان در لباس اصلاح طلبی به شبهه‌پراکنی و تفرقه‌انگیزی دامن بزنند.

طراحان اصلی این برنامه ریزی‌ها و سخنان بدانند که هدف غایی آن‌ها برای دانشجویان انقلابی که افتخار سربازی ولی فقیه زمان را در جبهه جنگ نرم دارند مثل روز روشن است و اگر روزی لازم شود آن را علناً اعلام خواهند کرد.

در پایان مصرانه تقاضای خود مبنی بر واکنش نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی را به انتصابات و اقدامات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرده و از درگاه حق‌تعالی توفیقات روزافزون حضرت آیت‌الله علم‌الهدی را تحت سایه پر برکت امام خامنه‌ای (حفظه‌الله) مسئلت می‌کنیم.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد
جامعه اسلامی دانشجویان دانشکده فنی شهید منتظری مشهد
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری سبزوار
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد سبزوار

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • لر بی سواد

    ساواکی در نزد من از شیخ فاسد محترم تر است .
    امام خمینی (ره) .
    الحمدالله که روز به روز در پی همچنین اقداماتی مردم ما دستان دشمن را در آستین بعضی از مسئولین و آخوندهای دنیاپرست و کوردل می بینند و بر بصیرتشان افزوده میشود . آقای حنان چقدر خودت رو فروختی ؟؟؟؟ نون رو به نرخ روز میخوری إ إ إ إ إ إ إ إ

نظرات